تولیدات فرهنگی و رسانه ای کنگره بین المللی میرزاکوچک خان جنگلی ارائه شد


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914876

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بیش از 40 عنوان اثر در کمیته هنری کنگره بین المللی شهید میرزاکوچک تعیین شد و با مشارکت و همکاری اهالی فرهنگ و هنر به اهداف مورد انتظار دست یافتیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رضا ثاحتی 17 آذرماه در مراسم افتتاحیه 40 عنوان محصول فرهنگی و رسانه ای کنگره بین المللی شهید میرزاکوچک در تالار مرکزی رشت با اشاره به هنر کمیته این کنگره و تشریح فعالیت های آن گفت: بیش از 40 عنوان اثر به این کمیسیون تشریح شد که با مشارکت و همکاری اهالی فرهنگ و هنر به اهداف مورد انتظار دست یافته ایم.

وی از گشایش نمایشگاه خوشنویسی «مشق مجاهد» متشکل از آثار برترین خوشنویسان استانی و کشوری با محوریت میرزاکوچک خبر داد و افزود: با تلاش و کوشش تاریخ بصری نهضت جنگل را از دست داده ایم. از عکاسان و فیلمسازان در قالب عکس، بازسازی و امروز در قالب نمایشگاهی افتتاح کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رونمایی از تولیدات هنری با محوریت میرزا گفت: علاوه بر 15 فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، کارتون ارائه شد.

سقطی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره تئاتر خیابانی میرزاکوچک با حضور 10 استان از سراسر کشور گفت: جشنواره آواز جنگل نیز در نوع خود بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه امسال جامعه هنری ما تلاش کرد تا با میرزا همزیستی کند و هنر میرزا را به مردم معرفی کند، گفت: خوشبختانه در این همایش شاهد ارائه آثار با کیفیت و حرفه ای بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید