تولید انیمیشن معامله قرن در اردبیل + فیلم

ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781987

رئیس هنرهای تجسمی استان اردبیل اعلام کرد؛

رئیس هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل از ساخت انیمیشن «معامله قرن» در اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حامد اساکی مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما از ساخت انیمیشن «معامله قرن» در حوزه هنری استان اردبیل خبر داد و گفت: عنوان این انیمیشن برگرفته از این انیمیشن است. پروژه ای به نام معامله قرن». طرحی که ایالات متحده برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس طراحی کرده است. اگرچه این طرح به تازگی مطرح شده بود، اما در واقع کشورهای غربی سال ها پس از جنگ جهانی دوم و پس از اعلام تشکیل دولت جعلی به یک معامله وحشتناک دست زدند که منجر به کشته شدن هزاران نفر از مردم بی گناه و مظلوم شد که از خانه های خود رانده شدند. و آواره شدند.

وی افزود: این کشورها سالانه میلیاردها دلار تسلیحات و تسلیحات نظامی به بهانه های مختلف از جمله در حمایت از این رژیم دروغین به منطقه می فرستند و هدف اصلی این است که کارخانه های اسلحه سازی غربی را قادر به ادامه حیات و کسب سودهای کلان کنند. به این ترتیب کشتار مردم بی دفاع و حتی کودکان مظلوم فلسطینی برایشان اهمیتی ندارد. در واقع تمام نقشه های آمریکا و متحدانش در خاورمیانه به نفع مردم منطقه نیست و تنها به دنبال سود اقتصادی است.

در نهایت رئیس هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: به یاری خداوند و به یاری مسلمانان هوشیار منطقه، همه این پروژه ها با شکست مواجه شده و مردم آواره و مظلوم فلسطین به زودی به وطن خود بازخواهند گشت و خواهند گرفت. انتقام سختی از رژیم جعلی و متحدانش.»

گفتنی است انیمیشن «معامله قرن» به کارگردانی «حسین حبیبی اصل» به تهیه کنندگی حوزه هنری استان اردبیل در مدت زمان دو دقیقه و 45 ثانیه تولید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید