تولید دو گرافیک با حرکت شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل

ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797216

رئیس هنرهای تجسمی استان اردبیل اعلام کرد:

رئیس هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از تولید دو اثر گرافیکی با حرکت با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل خبر داد و گفت: تولید هنرهای تجسمی یکی از بهترین ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج است. فرهنگ انقلابی و ارزشمند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سید حامد اسحقی رئیس هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از تولید دو عنوان گرافیکی با حرکتی در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز در اردبیل خبر داد و گفت: پیشرفت و کمال یک کشور است. بستگی به وجود و تحصیل دارد. روحیه ایثار و شهادت به نوعی منسجم است و وفاق ملی را تقویت می کند.

وی گفت: با توجه به سرمایه عظیمی که در سیمای شهید سلیمانی وجود داشت، این معضل را به وضوح در جامعه می بینیم و امیدواریم این گرمای روحبخش و منسجم که یکی از پایه های اصلی و کلیدی امنیت است، همچنان ادامه داشته باشد. قوی.”

اساکی گفت: تولیدات تصویری یکی از بهترین ابزارهای فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ و ارزش های انقلابی است و با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بی شمار، تولید ویدئو در قالب های جدید و بدیع با محتوای انقلابی و ارزشمند یکی از راه های آن است. مقابله با این یک نفوذ و تهاجم فرهنگی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود. تبیین اندیشه و تفکر این رهبر بزرگ اسلام به زبان هنر و رسانه نقش بسیار مهمی در شکل گیری تفکر نسل آینده خواهد داشت. از این رو هنرمندان باید با تولید محتوا در این حوزه، مولفه ها و زوایای مختلف این مکتب را برای مردم به ویژه نسل آینده به وضوح توضیح دهند.

اسحقی ادامه داد: بر این اساس و اهمیت حضور پررنگ در فضای مجازی با محتوای ارزشمند و انقلابی، موشن گرافیک یک و بیست به کارگردانی غلامرضا پورعبدال و مهدی دولتخواه و موشن گرافیک ققنوس به کارگردانی بهمن طهماسبی پور در واحد هنرهای تجسمی استان اردبیل

رئیس هنرهای تجسمی در پایان سخنان خود گفت: این آثار که در رابطه با شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی خلق شده است ادامه دهنده راه این شهید والامقام و تقویت مقاومت، وحدت و همدلی در بین مسلمانان است. . .” روز سه شنبه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید