تولید محتوای دیجیتال با کیفیت بالا گامی در جهت مقابله با فرهنگ غربی است


ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914834

دبیر رویداد محتوای دیجیتال بسیج استان فارس:

رهنورد بر لزوم تولید محتوای باکیفیت در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید این جامعه را با تولیدات ارزشمندی که بتواند زبان آرمان های ما در انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی را بیان کند، پوشش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رهنورد دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیراز وی از اهمیت تولید چنین محتوایی در شرایط کنونی جامعه خبر داد و افزود: وقتی به فضای اطراف نگاه می کنیم و فضای جامعه را رصد می کنیم به لزوم تولید محتوا پی می بریم.

وی بابیان اینکه در عرصه فرهنگی و اجتماعی از عصر سنتی به سمت مدرنیسم حرکت می کنیم، تصریح کرد: بنابراین می بینیم که فرهنگ غرب به سرعت در حال ورود به زندگی روزمره ما است که وقتی این اتفاق می افتد رویکرد فرهنگی ما به سمت غرب گرایش پیدا می کند که نتیجه اراده ماست. مورد حمله شدید قرار گرفتن .

رهنورد اضافه کرد: بنابراین ضرورت تولید محتوا در جامعه امروز به ویژه در دنیای مجازی بسیار حائز اهمیت است و باید با تولیدات بزرگی که بتواند آرمان های ما را در انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی بیان کند در خدمت این جامعه باشیم.

دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس ادامه داد: این رویداد چهارمین سال متوالی است که توسط سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد 200 نفر در قالب 40 تیم به رقابت می پردازند، گفت: نفرات برتر روز جمعه 11 آذر معرفی و سپس به تهران معرفی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید