تولید محتوای دیجیتال ظرفیت کافی را برای اجرای طرح شهر هوشمند بسیج می کند / پروژه های عالی پشتیبانی می شوند

مهری السادات تقوی در حاشیه این نشست گفت: با توجه به اینکه ظرفیت جوانان و مشکلات استان شناسایی و در قالب یک رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گزارش شده است، می توانیم پروژه فرهنگ سازی و هوشمندی را در شهر اجرا کنید و زندگی بهتری داشته باشید.»

وی با اشاره به چشم انداز شورای شهر در حوزه هوشمندسازی مدیریت شهری، افزود: اجرای طرح هوشمند قزوین یکی از سیاست های شورای ششم برای ارائه خدمات هوشمند به شهروندان است و اجرای این طرح ضروری است. دولت شهری

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به اینکه ارتقای سیستم ICT شهرداری با جدیت در حال پیگیری است. شرکت کنندگان در رویداد جهانی تولید محتوای دیجیتال بسیج می توانند برای اجرای این طرح با شهرداری همکاری کنند.

فعالیت‌های رویداد جهانی تولید محتوای دیجیتال، بسیج برنامه‌های مسئولان را روان‌تر کرد.

تقوی اذعان داشت: فعالیت های انجام شده در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بخش قابل توجهی از فعالیت کارکنان را هموار کرد به طوری که کارکنان با حضور در این رویداد خدمات تیم های حاضر در این رویداد را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و شورای اسلامی شهر قزوین می توانند با توجه به تعامل ایجاد شده در رویداد دیجیتال بسیج قزوین، سرمایه گذاران را جذب کرده و تولید محصول خود را ملزم کنند. در واقع یک تعامل دو طرفه بین گروه های مذکور و تیم های شرکت کننده ایجاد می شود.

مهدی مهدیهانی در حاشیه این بازدید گفت: این رویداد یک رویداد منحصر به فرد در قزوین است. با توجه به اینکه این رویداد در زمینه تولید محتوا فعالیت خواهد کرد، قطعاً با مشکلاتی همراه خواهد بود، اما جوانان شرکت کننده در این رویداد بسیار با انگیزه، با استعداد و فعال هستند، امیدواریم بتوانیم از این جوانان استفاده کنیم. حوزه حکمرانی شهری

وی افزود: بخش قابل توجهی از فعالیت‌هایی که در ادامه این رویداد صورت می‌گیرد نیازمند مدیریت شهری است. به عنوان مثال این تیم ها در منطقه هوشمند قزوین فعالیت می کنند که در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به عنوان مثال بحث تولید زباله و تولید زباله را در دستور کار شورا داریم در حالی که تیم های دست اندرکار در رویداد ملی محتوای دیجیتال بسیج در این حوزه پیشرفت زیادی داشته اند.

حمایت شورای شهرداری از تیم های شرکت کننده در این رویداد برای تولید محتوای دیجیتال

مهدیهانی در پایان با اشاره به حمایت شورای شهر از تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم با اعضای تیم ارتباط برقرار کردم تا از آنها حمایت شخصی و تشکیلاتی داشته باشم؛ اما در این مراسم از اعضای تیم حمایت کردم. مدیریت شهری باید به طور مستقیم در این زمینه دخالت داشته باشد و فرصت های موجود شهر به خوبی شناسایی و استفاده شود.

قاسم علایاری در این بازدید ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: با توجه به اینکه این رویداد برای اولین بار در استان برگزار می شود و مسائل کاربردی را مطرح می کند، جایگاه ارزشمندی دارد و می تواند در بیان شرایط شهری موثر باشد. . چالش ها و مسائل. “

وی افزود: موارد ذکر شده در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در حوزه وظایف حاکمیت شهری است و قابل استفاده مدیران شهری است، بنابراین باید به سمت بهبود حرکت کنیم که اگر به این سمت نرویم. قطعاً غفلت کرده اند.»

عضو شورای شهر قزوین در نهایت اذعان داشت: دنیا به سمت هوشمندی پیش می رود و فضای مجازی در این میان نقش بسزایی دارد. بازگویی مشکلات جامعه از زبان هنر در این فضا قطعا تاثیرات چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید