تولید محتوا باید بر اساس مساجد و روح مسجد باشد

ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781815

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

اناری با بیان اینکه بزرگترین رسانه ما مساجد است، گفت: مساجد را فراموش نکنیم اما در تولید محتوا باید سعی کنیم برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات خود را از مساجد و روح مسجد بگیریم و بر آن تاکید کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، انوری در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال گفت: امروز بحث جهاد در راه اسلام بیشتر در رسانه ها و فضای مجازی مطرح است.

وی گفت: ما در تولید محتوا مشکل داریم. آنها در جاهای دیگر برای ما محتوا تولید می کنند و به جوانان و نوجوانان ما غذا می دهند.»

انوری بیان کرد: در اسلام رسانه ای داریم که در گذشته نقش رسانه پر رنگ تر بود اما امروز نقش آن کم رنگ شده است.

وی گفت: بزرگترین رسانه ما مساجد است.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مساجد قلعه هستند، گفت: در حال حاضر جنگ اندیشه و فکر در جریان است.

انوری گفت: مبانی مقاومت و اقشار مختلف بسیج را فراموش نکنیم و از طریق مساجد، محله ها، خانواده ها، مدارس و دانشگاه ها، ایده ها و تولید محتوا در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به روز کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادهایی مانند رویداد محتوای دیجیتال ضروری است اما کافی نیست، افزود: باید این مراحل را بومی سازی کنیم و در مرحله اول هر شهرستان باید نماینده ای در بحث یک رویداد تولید محتوای دیجیتال داشته باشد. خبر داشتن. “

انوری مرحله بعدی را مرحله حمایت خواند و گفت: در حال حاضر 22 گروه در سازمان بسیج داریم که باید از شما عزیزان حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور در کارگروه های مختلف افزود: باید با بسیج تعامل داشته باشید و ایده های آنها را به برنامه تبدیل کنید و از این برنامه ها استفاده کنید.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از استان کرمانشاه گفت: در این قلعه و جبهه جمع شده ایم تا یکدیگر را بسازیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید