توهم ظریف ایجاد زمینه دوگانه و دیپلماسی / قوه قضاییه در عدم فعالیت تیم مذاکره کننده دولت قبلی

زمان: 10:36
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775737

ساعدپور با اشاره به توهم ظریف ایجاد زمینه دوگانه و دیپلماسی گفت: قوه قضائیه باید به عدم فعالیت تیم مذاکره کننده دولت قبلی و جایزه نجوم وارد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر افلاک حجت الاسلام محمد کرم ساعدپور در سلسله جلسات مجازی روشنگری و بصیرت در مرکز نصر لرستان گفت: آنها ادعا می کنند که کلمه “تعلیق” در متن برجام وجود دارد ، در حالی که من خودم متن را نوشتم و مطمئن هستم وجود ندارد.

وی افزود: در مقطعی ظریف کلمه “توقف” را در متن برجام به طور کامل تکذیب کرد اما در مرحله بعدی و اخیراً اعتراف کرد که چهار مورد از کلمه “توقف” در برجام وجود داشته است.

این کارشناس سیاسی و بین المللی گفت: اگر جمهوری اسلامی می خواهد انقلاب اسلامی را بر اساس امام خمینی (ره) به حرکت درآورد ، عوامل آن باید از راست تا تنه انسان های مومن باشند و خداوند متعال را حاضر و ناظر بر کار آنها بدانند. به

وی با اشاره به دروغ های ظریف قهرمان دیپلماسی دولت قبل گفت: اگر کسی اعتقاد راسخ به قیامت داشته باشد و تمام دنیا به او داده شود ، دروغ نمی گوید. کارگزاران جدید که افراد صالح هستند باید درس بگیرند و بر تقوای الهی باشند و با وفاداری عمل کنند.

ساعدپور گفت: “مردم متوجه شده اند که برجام پایانی ندارد و این یک بازی برنده برای ایالات متحده است. شهید سلیمانی خلق کرد ، باید گفت اگر ما در میدان قدرت نداریم ، دیپلمات ما حرفی برای گفتن ندارد. زمینه مذاکرات

این کارشناس سیاسی و بین المللی تاکید کرد: اگر ما موشک های دوربرد ، نزدیک بینی و بینایی نداشته باشیم و سلاح گرم برای هدف قرار دادن پادگان عین اسد و سرنگونی پهپاد آمریکایی نداشته باشیم ، دیگران با ما مذاکره نخواهند کرد. «نظریه های غلط نظر مردم را تغییر می دهد و عشق و علاقه مردم به شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باعث ایجاد اعتماد در جامعه می شود ، گفت: گفتمان انقلابی باید کار شورای نگهبان را ارزیابی کند که دروغگویانی را که سیاست دولت قبل را داشتند حذف می کند و راه فرار را برای آنها باز می کند. “

ساعدپور گفت: در دولت ، قبل از تیم مذاکره کننده که آنها را قهرمان اعلام کرد ، 750 سکه بهار آزادی به آنها اهدا شد ، آنها قوه قضائیه را ملزم به شرکت در این عمل و این جایزه نجومی می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید