توهین های وحشتناک به تیم ملی ایران

215768 998 خبر خاکستری

تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم می روند. این دیدار در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می شود و انتظار می رود 63 هزار هوادار کره ای برای تماشای آن به ورزشگاه بیایند.

صعود ایران و کره جنوبی از گروه A در مرحله مقدماتی جام جهانی قطعی شده است اما حساسیت این تقابل سنتی همچنان پابرجاست.

کره جنوبی بیش از 11 سال است که ایران را برنده نشده است و قصد دارد امروز در حضور هوادارانش طلسم را بشکند. از سوی دیگر ایران حتی پس از تساوی مقابل کره جنوبی 23 امتیازی شد و در صدر جدول رقیب خود باقی ماند.

آخرین دیدارهای ایران و کره جنوبی معمولاً با کم گلی همراه است و این نگرانی کره ای ها مبنی بر اینکه ایران امروز به صورت دفاعی و بسته بازی کند را افزایش داده است.

سایت munhwa در این خصوص مدعی است که ایران روی دفاع تمرکز می کند و ملی پوشان کشورمان را به بازی در دفاع و اتلاف وقت متهم می کند: «انتظار می رود ایران روی خط دفاع تمرکز کند، چرا که حتی پس از تساوی هم می تواند در جایگاه اول قرار بگیرد. گروه به ویژه این نگرانی وجود دارد که یک “فوتبال تختخوابی” منحصر به فرد در خاورمیانه بازی شود. تاکتیک دراز کشیدن روی زمین در هنگام تماس فیزیکی با بازیکنان به ایران کمک می کند تا زمان بگذراند.

رسانه ها همچنین راه حلی برای تاکتیک های وقت گیر ایران پیشنهاد کردند: «به ثمر رساندن گل اول موثرترین راه حل برای شکستن فوتبال در رختخواب است. این به این دلیل است که اگر آنها عقب بیفتند، دفاع مستحکم را از بین می برند و برای گلزنی حمله می کنند.”

در بخشی دیگر از این گزارش به توانمندی های سردار آزمون هجومی ایران پرداخته شده است و می گوید: ضدحمله هدف بلند مدت ایران در این دیدار است. مورد خاص سردار آزمون (لورکوزن) است. آزمونی که در ماه ژانویه به بوندس لیگا رفت، مهارت های بالایی دارد. با توجه به پایگاه نقل و انتقالات Transfermarkt، ارزش Sun Hyung-min (هزینه تقریبی انتقال) 80 میلیون یورو و آزمایش 25 میلیون یورو است. محافظت در برابر خفگی برای مسدود کردن توپ مورد نیاز است تا آزمایش نتواند توپ را بگیرد.»

دیدگاهتان را بنویسید