توپ طلا فقط برای ستاره رئال مادرید مناسب است

توپ طلا فقط برای ستاره رئال مادرید مناسب است

همه نگاه ها به کریم بنزما است. بسیاری بر این باورند که یک بازیکن رئال مادرید در مراسم روز دوشنبه برنده توپ طلا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، او پنجمین بازیکن فرانسوی خواهد بود که پس از کوپا، پلاتینی، پاپن و زیدان برنده توپ طلا می شود. آخرین بازیکن فرانسوی در سال 1998 برنده شد. همه در فرانسه به شدت معتقدند که توپ باید به دست بنزما برود.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی در این مورد تردیدی ندارد. او به تله فوت گفت: «بدیهی است که جایزه بسیار بسیار خوبی خواهد بود. اگر بتواند توپ طلا را بگیرد، برای او بسیار خوشحال خواهم شد.

دشان ادامه داد: او شایسته آن است. برای همه چیزهایی که در طول فصل با حضور و عناوین باشگاهش به دست آورد. در مورد ما هم همینطور است زیرا او به ما کمک کرد تا در لیگ ملت ها قهرمان شویم.”

اما دشان تنها فرانسوی سرشناس نیست که کریم را کاندیدای برجسته این جایزه می داند. ژان پیر پاپن که در سال 1991 برنده این جایزه شد نیز چنین احساسی دارد. پاپن به تله فوت گفت: فکر می کنم برنده بنزما خواهد بود. فکر می کنم او شانس خوبی دارد و فکر می کنم توپ طلا را خواهد برد. رئال مادرید تا حدودی به خاطر عملکرد او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و امروز کسی در سطح او نیست.

دیدگاهتان را بنویسید