توییتر هشتک آری را در جمهوری اسلامی سانسور کرد تا صدای ملت ایران را حذف کند


ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1819032

پیمان فر گفت: دشمنان ایران امروز در فضای مجازی و رسانه ای ایستاده اند تا با مهم ترین دستاورد ملت ایران مقابله کنند و دیدگاه های آنها را نادیده بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در واکنش به سانسور توییتری کلیدواژه #بله به مناسبت روز جمهوری اسلامی با ده ها هزار مطلب از فهرست داغ گفت:; لذا امروز در فضای مجازی و رسانه ای برای مقابله با مهمترین دستاورد ملت ایران که در رای بیش از 98 درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی مورد حمایت گسترده قرار گرفته است ایستاده و به دیدگاه آنها و این حرف مردم بی اعتنا هستند. در آزادی و استقلال خود می کوشند آن را از بین ببرند و در مقابل سخنان ضد جمهوری اسلامی را تکثیر و القاء می کنند.

پیمان فر با بیان یکی دیگر از اقدامات انحصاری شبکه های مجازی بیگانه گفت: در مورد شهید سلیمانی که محور وحدت در جامعه است شاهد و سانسور در فضای مجازی هستیم و اجازه نمی دهیم مردم در این زمینه اظهار نظر و مطالبی را منتشر کنند. سوال .. اما در فضایی که ادعای آزادی دارند، حداقل باید عادلانه به مردم اجازه اظهار نظر بدهند. حتی موافق و مخالف، نظر بدهند.

وی افزود: امروز شبکه های بیگانه فضایی گل آلود در فضای مجازی ایجاد کرده اند و به مجموعه ای از مشکلات علیه مبانی و جریان های فکری بشر دامن می زنند تا صدایی در جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق بشر و ارزش های انسانی داشته باشند. آرمان ها.” .

نایب رئیس کمیسیون مجلس گفت: متأسفانه در فضای مجازی قانونی برای حفظ حقوق ملت ما وجود ندارد و بنابراین هر چیزی مغایر با سیاست های استعماری و جریانی که همواره حقوق ملت ما را تضییع کرده است، وجود ندارد. 90. آنها هر چیزی را که دوست دارند پاک می کنند و توسعه می دهند و خود را منطقی می کنند.

نماینده پارلمان اروپا در پایان خاطرنشان کرد: راه حل مشکل این است که بتوانیم از این فضا مراقبت کنیم که باعث تضعیف حقوق افراد در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی می‌شود و در نتیجه سیستم‌های فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود که این سیستم‌ها می‌توانند حقوقی را تامین کنند. مردم را در این مناطق نگه دارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید