توییت تمسخر آمیز سامسونگ برای آیفون 13

رویداد دیروز میزبان برخی از مهم ترین اکتشافات سال بود، مانند راه اندازی Apple Mac Studio با پردازنده قدرتمند M1 Ultra. البته موارد دیگری مانند معرفی آیفون SE 2022 یا رنگ سبز جدید آیفون 13 کمتر مورد توجه قرار گرفت. با این حال، توییت تمسخر آمیز سامسونگ در مورد آیفون 13 سبز رنگ جدید اپل نشان می دهد که رقیب قدیمی کوپرتینویی به این موضوع توجه زیادی دارد.

توییت تمسخر آمیز سامسونگ در مورد رنگ آیفون 13

کنایه سامسونگ از اپل

از آنجایی که سامسونگ امسال S22 را با رنگ سبز عرضه کرد، اکنون معرفی آیفون 13 با این رنگ را نوعی کپی از اپل می بیند. اما مشکل اینجاست که این اولین آیفون سبز رنگ نیست. علاوه بر این، رنگ گلکسی اس 22 دقیقاً سبز نیست و بیشتر به آبی نزدیک است. متن توییت سامسونگ به شرح زیر است:

فوق العاده؟ سبز؟ امروز از صمیم قلب خوشحالیم.

توییت تمسخر آمیزی از سامسونگ برای رنگ جدید آیفون

همانطور که انتظار می رفت، توییت تمسخر آمیز سامسونگ در مورد آیفون 13 سبز جدید اپل با پاسخ هایی مواجه شد که معمولاً به تقلیدهای مکرر اپل، مانند برداشتن شارژر، حذف جک 3.5 میلی متری هدفون و موارد دیگر مربوط می شد. برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که iMac سبز 1988 را تبلیغ کردند و به نوعی سامسونگ را به کپی برداری از آن متهم کردند.

در این شرایط بهتر به نظر می رسد که سامسونگ با وجود جنجال های اخیر بر سر کاستی های سرویس بهینه سازی بازی و ماجرای هکرها، از رقبای خود انتقاد نکند. به خصوص از اپل که توانسته نمایشگری با پردازنده قدرتمندتر از تمامی پردازنده های اگزینوس ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید