تکان اصلی یحیی برای فصل آینده!

خیلی ها معتقدند عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شده این تیم نتواند نتایجی مشابه سال های گذشته کسب کند. قهرمان 5 فصل اخیر فوتبال ایران پس از جدایی چند ستاره و عملکرد نه چندان خوب خریدهای این فصل، از جام حذفی کنار رفت و به دلیل اختلاف 6 امتیازی در لیگ برتر شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت. بالای جدول در چند روز اخیر از لیست خرید کامل یحیی گل محمدی برای فصل آینده می نویسیم. حال می خواهیم نگاهی به این گزارش داشته باشیم و ببینیم ترکیب احتمالی پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم چگونه خواهد بود.

علیرضا بیرانوند; تقریبا همه متوجه علاقه بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس شدند. باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی نیز از این اتفاق بسیار راضی هستند و از آن استقبال خواهند کرد. با بازگشت در نهایت علیرضا، این دروازه بان ملی پوش گلر شماره یک پرسپولیس و احمد گوهری نیز ذخیره بیرانوند خواهد بود.

شجاع خلیل زاده; مدافع فیکس تیم ملی که فصل های خوبی را در پرسپولیس سپری کرد در آستانه بازگشت به این تیم است. با توجه به کهولت سن سیدجلال و احتمال جدایی یا خداحافظی از فوتبال، بازگشت جسورانه می تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید