تکذیب شایعه عجیب محدودیت های تاج/ رفع ممنوعیت تردد شبانه؛ در صورت فوت کمتر از 100 نفر

ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785642

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به تشریح شایعه عجیبی درباره محدودیت تردد در شب پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا، طرح محدودیت شبانه روزی تا زمانی که تعداد جان باختگان این بیماری به زیر 100 نفر نرسد، برداشته نمی‌شود، علیرغم اینکه این رقم برای مدت طولانی در 100 نفر ثابت است و به همین دلیل برخی از وزارتخانه‌ها سلامت آنها متهم هستند که عمداً در نتیجه جریمه های این طرح، میزان مرگ و میر تاج این رقم را به نفع بیشتر دولت حفظ کرده اند.

حسینعلی شهریاری در پاسخ به این سوال گفت: افرادی که اینطور فکر می کنند افراد بسیار بی منطقی هستند. مگر می شود وزارت بهداشت آمار غلط مردم را به نفع دولت اعلام کند؟! مردم باید به کارمندان کشورشان اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در این خصوص بر عهده وزارت بهداشت نیست و به تایید ستاد ملی تاج و تخت رسیده است، ادامه داد: با توجه به شرایط کشور در زمینه این بیماری در این ستاد اتخاذ می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که طرح محدودیت شبانه روزی چه تاثیری بر کنترل بیماری های عروق کرونر دارد که همچنان ادامه دارد، گفت: در نهایت این طرح زمانی که به تصویب رسید در کنترل بیماری تاثیر داشت. اگر برخی محدودیت ها برداشته شود، مردم عادی می شوند و یکسری محدودیت ها اعمال می شود تا مردم فکر نکنند که تاج تمام شده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر نگران پیک ششم هستیم، افزود: این بیماری.

انتهای پیام/

منبع: نرخ گذاری

دیدگاهتان را بنویسید