تکرار اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل


ساعت: 01:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899069

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، برخی ادعاها را علیه ایران تکرار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تایمز اسرائیل، یایر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تکرار برخی اتهامات علیه ایران گفت: مردم خاورمیانه و جهان باید به اطراف خود نگاه کنند و بپرسند چه کسی چه کسی راه صلح و راه جنگ را انتخاب کرده است؟ تهدید هسته ای علیه تل آویو هنوز وجود دارد و ایران ارکستری از نفرت را علیه ما به راه انداخته است.

لاپید همچنین با عصبانیت به آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: تنها یکی از اعضای سازمان ملل علنا ​​قصد نابودی یکی از اعضای دیگر را دارد. ایران بارها اعلام کرده است که خواهان نابودی کامل کشور اسرائیل است، اما سازمان ملل سکوت کرده است، شما از چه می ترسید؟

در پی این اظهارات، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به مذاکرات هسته ای با ایران افزود: تهدید نظامی معتبر باید روی میز بماند و تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است. و سپس یک توافق طولانی تر و قوی تر باید با آنها مذاکره شود.

مجمع عمومی از 20 تا 26 سپتامبر در سطوح عالی سران کشورها با دیپلمات های ارشد کشورهای مختلف به کار خود ادامه خواهد داد و ده ها نشست دوجانبه و چندجانبه در حاشیه آن برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید