تکرار بی پایان توطئه های دشمن علیه انقلاب/ ایران قوی تر از همیشه به توطئه ها پاسخ می دهد


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855122

شهروندان و کارشناسان سیاسی معتقدند قدرت ایران به حدی است که می تواند محکم بایستد و در مقابل هر توطئه ای ایستادگی کند.

به گزارش راه دانا به نقل از اورست، ایران در روزهای اخیر تحرکات منطقه ای زیادی داشته است. مهم ترین اقدام، توقیف دو نفتکش یونانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با استقبال گسترده گروه های مختلف در داخل کشور مواجه شد.

اقدام جسورانه ایران باعث شده است که دادگاه یونان حکم قبلی را که به ایالات متحده اجازه می داد نفت ایران را در سواحل یونان مصادره کند، لغو کند.
علاوه بر این، مرگ فرمانده جوخه ترور موساد که برخی آن را انتقام شهادت صیاد هدی می‌خوانند و همچنین هک کردن سامانه‌های بورسی رژیم صهیونیستی در برابر هک سامانه‌های شهرداری تهران، از جمله اتفاقاتی است که نشان دهنده برتری مقاومت در منطقه است، این اتفاقات که واکنش های بسیاری را در سراسر جهان برانگیخت، مورد بی توجهی مردم و کارشناسان قرار نگرفت.


تخریب نظام مهمترین هدف دشمن است

آنگونه که انصاری یکی از شهروندان بیرجندی در این خصوص به خبرنگار خاورستان گفت: دشمنان قسم خورده از ابتدای انقلاب اسلامی همواره تمام تلاش و غم خود را به کار بسته اند تا به خیال خود حکومت جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند.

به گفته انصاری، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشورمان کودتاهای مختلفی انجام دادند و وقتی دیدند با این ترفند راه به جایی نمی برند، نقشه های ترور ریختند؛ از توپخانه زدن مجلس تا ترور شخصیت هایی مانند آیت الله دکتر. مطهری، شهید نواب صفوی، شهید طالقانی و شهید دستغیب… اما با این ترفندها نه تنها نقشه دشمنان عملیاتی نشد، بلکه مردم ما بیش از پیش با توطئه های دشمنان خبیث آشنا شدند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده با توسل به صدام، هشت سال جنگی نابرابر به راه انداخته اند، گویی همه بلوک شرق و غرب در آن هستند تا صدام را برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران یاری کنند تا جایی که صدام در تلویزیون ظاهر شد: «عراق اعلام کرده است که ما ظرف یک هفته تهران را تصرف می کنیم.

انصاری گفت: در تمام این 43 سال تلاششان براندازی نظام بوده است، یک روز با ترفند ترور، یک روز با ترفند شورش، روز دیگر با تحریم و تعطیلی هسته ای و یک بار دیگر بدون تخریب و تاکتیک علمی. قاسم عزیز کشته شد. کاری که نه تنها باعث شد مردم ایران و مردم منطقه به چهره زشت تر استکبار پی ببرند، بلکه مصمم تر از همیشه در دفاع از نظام بودند تا به دنیا بگویند این ملت شما و مردم شما را می شناسد، توطئه های شوم.

به گفته وی، این ملت برای حفظ این انقلاب و دولت و نظام خون های زیادی داده است. ما را از شهادت حفظ کن، ما را با تحریم نترسان. با پاروهای شما قوی تر می شویم.


دوران برداشت به پایان رسیده است

محمدحسن گدیری ابیانه، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار حاورستان گفت: دشمنان ایران هنوز باور نکرده اند که دوران برداشت بز به پایان رسیده است. ایرانی ها را اسیر کردند و بلافاصله کشتی انگلیسی در خلیج فارس تسخیر شد و انگلیس مجبور شد کشتی ایرانی را آزاد کند و این بار یونان این مزخرفات را تکرار کرد و با توقیف کشتی ایرانی راه را برای تسخیر دو کشتی یونانی آمریکایی هموار کرد. قهرمانان سپاه به ایران مجبور به عقب نشینی شد.

وی با تاکید بر ترور شهید سلیمانی به موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق که البته هنوز انتقام کامل شهید سلیمانی را نگرفته است، اشاره کرد و افزود: جوخه ترور موساد و چند تن دیگر در اربیل. عراق، انتقام شهادت خداوند نمونه است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا همچنین به پارلمان عراق هشدار داد که اگر پارلمان عراق روابط با اسرائیلی ها را ممنوع نمی کند، جاسوسان آنها در کردستان عراق چه می کنند و پارلمان عراق باید به این موضوع رسیدگی کند.

گدیری تاکید کرد: در هر صورت هرگونه حرکتی علیه ایران با حملات تلافی جویانه مواجه خواهد شد. همانطور که راکت های باران مستقر در کردستان عراق نشان می دهد، هرگونه حرکت ضدانقلابی علیه ایران ضربه سنگینی خورده است.

به گفته وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تحرکات داعش گفته است که اگر به 60 کیلومتری مرز ایران برسند، مورد حمله ایران قرار می گیرند و همه اینها نشان می دهد که امروز ایران کشور قدرتمندی است و قدرت ضربه زدن به هر کسی را دارد. .

به گفته وی، رژیم صهیونیستی با این تحرکات پوچ نمی تواند به اهداف خود برسد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تضعیف رژیم صهیونیستی گفت: فرودگاه های صهیونیستی مملو از افرادی است که از اقامت خود در اسرائیل احساس خطر می کنند و می خواهند به کشورهای سابق خود بازگردند.

به گفته وی، امروز لبنان با 100 هزار موشکی که در اختیار دارد می تواند تمام نقاط فلسطین اشغالی از جمله تل آویو را بمباران کند و دورانی که اسرائیل تلاش می کرد از نیل تا فرات تسلط پیدا کند به پایان رسیده و آزادی فلسطین دست یافتنی است. .

به گفته وی، اگر معلوم شود رژیم صهیونیستی از پایگاه های طرف مقابل برای ضربه زدن به ایران استفاده می کند، انتقام آن طرف گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید