تکرار تصادف خودرو با عابران پیاده به دلیل نداشتن جاده در روستای گرماب / رئیس راهداری: ایمنی به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795157

اهالی روستای گرماب از توابع منطقه روح تربت حیدریه که روستای محل سکونت آنها در حاشیه جاده قرار دارد در سال های اخیر به دلیل نبود جاده برای عبور و مرور عزیزان خود را در تصادفات از دست داده اند. جاده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; اهالی روستای گرماب از توابع منطقه روح تربت حیدری که روستای محل سکونت آنها در حاشیه جاده قرار دارد در سال های اخیر به دلیل نداشتن گذرگاه مجبور به عبور از محور اصلی شده و باعث تصادف برای بسیاری از افراد شده است. روستاییان

چند شب قبل دو نفر از اهالی روستای گرماب در حین عبور از جاده جان خود را از دست دادند و یک نفر مجروح شد. و اهالی روستا برای بستگان خود عزادار شدند.

به گزارش روابط عمومی فوریت های پزشکی تربت حیدریه، محمدرضا نوروزی گفت: روبروی روستای گرماب دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس رباط سنگ و سرهنگ در محل اعزام شدند.

وی افزود: یک زن به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت و دو نفر دیگر برای مراقبت به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند. متأسفانه زن دیگری نیز بر اثر جراحات وارده در مسیر انتقال جان باخت.

نوروزی گفت: این دو نفر از اهالی روستای گرماب بودند و قصد عبور از جاده را داشتند که دچار حادثه دلخراش شدند. اواخر سال 97 مادری به همراه فرزندش هنگام عبور از جاده دچار سانحه شدند که با توجه به حوادث تلخ در این محور، علاوه بر اقدامات ترافیکی، برای نجات جان مردم، زیرگذر احداث شد.

ایمن سازی محور آبگرم تربت حیدریه نیازمند 150 میلیارد ریال وام است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدری در گفت و گو با خبرنگار ما کرباسی گفت: محور مربوطه نیازمند روشنایی و احداث زیرگذر برای ساکنین است و این موضوع نیازمند اعتبار است.

وی افزود: مکاتباتی با اداره کل در این محور انجام شد و مقرر شد پلیس شهرستان راهور نیز با ما مکاتبه کند و با کمک بخشدار و سایر مسئولین در صورت تامین اعتبار بتوانیم مشکل را حل کنیم. “

کرباسی گفت: در حال حاضر هر تیر روشنایی حدود 250 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد و کل مسیر نیاز به تامین نور دارد. اگر بخواهیم همان جاده حادثه خیز حادثه اخیر را روشن کنیم، به حدود 10 لامپ نیاز داریم.

وی اذعان داشت: برای روشنایی محور حدود 5 میلیارد ریال و برای احداث زیرگذر اعتباری 10 میلیارد ریال برآورد می شود که این موارد باید با توجه به تعداد تردد از محور و نیاز به طراحی یک زیرگذر برنامه ریزی شود. مشاور آن را دارد

حادثه مشابهی در سال 1997 رخ داد

23 اسفند 97 مادر و دختری بر اثر تصادف خونین با عابران پیاده در روستای گرماباش جان باختند.

امیری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه تربت حیدریه گفت: اورژانس بر بالین بیمارستان حاضر شده است. این افراد به دلیل شدت حادثه بر اثر ضربات شدید به سر و قسمت های مختلف بدن در دم جان باخته بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید