تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا ضروری است


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889336

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان یک ضرورت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شهرستان آبپکش، نعمت الله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر از چهار خانواده معظم شهدای شهرستان آبپکش دیدار و اظهار داشت: پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدای استان بوشهر ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر افزود: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان از ضروریات است که باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: امروز فرصتی برای دیدار با پدران و مادران شهدای گرانقدر فراهم شده و از نزدیک پیگیر مشکلات و مسائل این عزیزان با حضور در شمال شهرستان دشستان هستیم.


67634246667 خبر خاکستری

حمزه امینی نژاد بخشدار آبپخش نیز در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.

فرماندار آبپخش با بیان اینکه ایثار شهدا یکی از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، گفت: ما مردم ایران اسلامی باید برای خون شهدا و ایثار شهدا ارزش قائل باشیم. امیدواریم بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به راه آنها ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی انجام داده اند، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود کار بزرگ و قابل تقدیری انجام داده اند. راه صیانت از آرمان های کشور و مرزهای آن است.» گفتند این موضوع افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران به بهترین نحو انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و مردم شرمنده نباشیم و مدیون خون شهدا نباشیم. بگذار ما شهدا و قربانیان به معنای واقعی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید