تکلیف نمایشگاه های بهاره 1401 چه می شود؟


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812679

در آستانه عید نوروز، مردم در این فکر هستند که آیا با شیوع ویروس کرونا در تهران نمایشگاه های بهاره برگزار می شود و اگر نه، چه جایگزین هایی در این زمینه پیش بینی شده است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز؛ به منظور دسترسی آسان به کالاهای اساسی و جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین شرایط خرید راحت تر و نیازهای اولیه خانوارها در مراکز منطقه و شهرستان ها، نمایشگاه های بهاره هر ساله در آخرین ماه سال برگزار می شود.

شهروندان نیز برای صرفه جویی در وقت به این غرفه ها هجوم می آورند، اما عدم تنوع و کیفیت اجناس یکی از آسیب های احتمالی است که می توان با دستیابی به اهداف برگزاری نمایشگاه های تحویل مستقیم در بازار پررونق نوروزی به آن دست یافت و یا طبق معمول از آن نام برده می شود. بازار شب عید». »کاهش

نمایشگاه های فصلی و فروشگاه های عرضه مستقیم به منظور کمک به تولیدکنندگان داخلی، حذف واسطه ها، کنترل قیمت ها و حمایت از اقتصاد خانوار برگزار می شود و اقلام مورد نیاز مردم باید کیفیت مناسب و قیمت مناسب داشته باشند و از خرید شما راضی باشند.

پس از شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه‌های بهاره کم رنگ شد و هیلو بوث جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد تا مردم بتوانند کالا و غذای مورد نظر خود را به صورت آنلاین و نه در مکان‌های شلوغ سفارش دهند.

اکنون بسیاری از مردم تصور می کنند که اگر نمایشگاه های بهاره برگزار نشود، کالاهای خود را با واسطه دریافت می کنند و به این ترتیب می توانند بارها و بارها کالاهای خریداری شده را جمع آوری کنند.

شهرداری تهران مصمم به ساماندهی تامین کنندگان است

در همین راستا خبرنگار تهران نیوز برای اطلاع از آخرین شرایط برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه بهاره گفت وگویی با علی عسگر گیمی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ترتیب داد.

قائمی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز و خبرنگار سرویس اجتماعی خبر، درباره تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران برای برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه بهاره، گفت: قبل از رسیدن به نمایشگاه بهاره می خواهم بگویم خرده فروشان و تامین کنندگان را سازماندهی کنید و سپس در مورد این موضوع مهم بحث کنید.

وی افزود: شهرداری تهران مصمم به ساماندهی عرضه کنندگان است و در این راستا خرده فروشان موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه ثبت و ساماندهی وارد کرده و از طریق این سامانه به فعالیت خود ادامه دهند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: کودرتولا محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: سایت شهرداری سامانه ای به نام بازار سامان دارد که ارائه دهندگان کد ملی خود را در سامانه ثبت می کنند.

قائمی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم برگزاری نمایشگاه بهاره به دلیل شیوع ویروس کرونا چه جایگزینی برای این موضوع پیشنهاد می‌کنید و چرا؟ این از طریق بستری که در فضای مجازی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بستر معاملاتی دست دلالان و واسطه ها را از قیمت گذاری کوتاه می کند، اضافه کرد: بر این اساس کالای تولید شده بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسد و مردم با آرامش نیاز خود را می پذیرند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید