تکمیل بزرگراه قم – رهجرد تا پایان دولت سیزدهم

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796464

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل بزرگراه کوم – رهیارد تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در حوزه حمل و نقل، احداث بزرگراه کوم – رهیارد و تندرو تهران – کم – اصفهان است. راه آهن دو پروژه مهم در استان بهترین مرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رستم قاسمی در بازدید از پروژه های استان کوم در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه حمل و نقل، احداث بزرگراه کوم-راهجرد و راه آهن سریع السیر تهران-کم-اصفهان دو پروژه مهم در استان کوم است.
وی ادامه داد: در حوزه راه، بزرگراه کوم-راهجر هم کمربندی شهر کوم و هم بخشی از کریدور اصلی بندر امام (ره) به تهران و رشت است، بنابراین یکی از کریدورهای مهم بزرگراهی کشور است. .
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی سرمایه گذاری، این پروژه به صورت مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی در حال اجرا است.
وی افزود: خوشبختانه این پروژه فعال شده و مشخصات بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است، روسازی این بزرگراه بر خلاف بسیاری از بزرگراه های کشور بتنی است.
قاسمی با بیان اینکه ساخت این بزرگراه تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می رسد، گفت: فاز اول این بزرگراه از کوم تا رهجرد به طول 75 کیلومتر و در حال ساخت است.
وی گفت: برای فاز دوم که از راهجرد تا اراک ادامه خواهد داشت، سرمایه گذار شناسایی شده و عملیات ساخت آن آغاز شده است.
وزیر راه و شهرسازی در خاتمه افزود: در خصوص راه آهن تهران – کم – اصفهان امروز جلساتی خواهیم داشت تا بتوانیم این پروژه را تسریع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید