تکمیل پروژه های بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت ورزش و جوانان استان زنجان است.


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812545

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تمرکز دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام با 50 درصد پیشرفت فیزیکی بالاست، گفت: در حال حاضر نمی توانیم پروژه جدیدی را برای ساخت سالن جدید شروع کنیم، اما استفاده خواهیم کرد. امکانات موجود برای حل مشکلات».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علی خلیلی امروز در جلسه مجمع عمومی هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه هیات کاراته استان زنجان عملکرد خوبی در زمینه آموزش داشته است، گفت: با توجه به عمده کارهای انجام شده در هیات کاراته در سال های آینده. شاهد خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و پزشکی در هیئت کاراته استان زنجان گفت: توسعه داوری و کار علمی لازمه پیشرفت هر رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته در شرایط بسیار سخت در زنجان زنجان با رعایت شئونات بهداشتی و وضعیت کاراته در استان گفت: هیئت کاراته در این مهم موفق بوده است.

وی با بیان اینکه باید به شهرها توجه ویژه شود و نباید همه امکانات در مرکز استان یکپارچه شود، گفت: شوراهای شهر باید از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان برای دریافت اعتبار اقدام کنند.

هلیلی با بیان اینکه شهرها باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند، ادامه داد: شهرها باید به باشگاه های خصوصی روی آورند و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تمرکز دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بالاست، گفت: در حال حاضر نمی توانیم پروژه جدیدی را برای ساخت سالن جدید آغاز کنیم، اما از فضای موجود حداکثر استفاده را خواهیم کرد. برای حل مشکلات.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید