تکواندوکاران ایران حریفان خود را شناختند


ساعت: 21:47
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885709

نشست مربیان و سرپرستان پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران با رقبای خود آشنا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز پنجشنبه 15 مردادماه، کشور بلغارستان میزبان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سالن ورزشی «آرمتس» صوفیه با حضور 669 تکواندوکار از 90 کشور جهان است.

امشب سه شنبه 13 مردادماه قرعه کشی این مسابقات با حضور حسن ذوالقدر سرپرست و کادر فنی تیم ملی کشورمان انجام شد و در این مدت ملی پوشان ایرانی در دو گروه دختر و پسر خود را شناختند. رقبا

بر این اساس در گروه دختران که در مجموع 316 تکواندوکار دارد، باران جمالی لیوانی در دور نخست به مصاف واپنیک زنیا از آمریکا می رود و در صورت پیروزی به مصاف استیکیو آیکاترینی از یونان می رود. در این وزن 20 تکواندوکار حضور دارند.

در دسته تا 37 کیلوگرم که 33 تکواندوکار ثبت نام کرده اند، پرنیان ساکی در دور نخست با الینا کریموا از بلغارستان دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده ای از کانادا و اتریش می رود. فاطمه باقرزاده در دور نخست با «سادو زابیرو» از نیجر در وزن منهای 41 کیلوگرم مبارزه می کند و برنده این مبارزه با سوئد و آمریکا روبرو می شود. در این وزن 34 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن 44- کیلوگرم پرنیان نوری در دور نخست به مصاف «گابریلا کاسنیسکا» از لهستان می رود و سپس با یکی از تکواندوکاران مولداوی، ترکیه و مغولستان مبارزه می کند. در آن 38 تکواندوکار مقابل هم قرار می گیرند. ساینا علیپور در وزن منهای 51 کیلوگرم با حضور 29 تکواندوکار دور نخست را با استراحت تساوی پشت سر می گذارد و مبارزه را با برنده ایتالیا و هلند ادامه می دهد. در دسته تا 59 کیلوگرم که 34 تکواندوکار حضور دارند، حنا زرین کمر در دور نخست با «رزان محمد» از اردن مبارزه می کند و سپس با برنده دیدار لیتوانی و کرواسی مبارزه می کند.

اما در بخش پسران 353 تکواندوکار در ده وزن به رقابت می پردازند.

اردین نجفی در این بخش در وزن 45- کیلوگرم با حضور 39 تکواندوکار در دور نخست با «سامر یاسر» از مصر مبارزه می کند و سپس به مصاف یکی از تکواندوکاران مغولستان گرجستان می رود. یا ازبکستان محمدمهدی سعادتی در اولین دیدار در وزن منهای 49 کیلوگرم به مصاف «ون ین» از چین تایپه می رود و در صورت پیروزی به مصاف فرانسه و انگلیس می رود. در این وزن 32 تکواندوکار حضور دارند.

آرش زمانی نماینده ایران در وزن 53 کیلوگرم که 40 تکواندوکار در آن ثبت نام کرده اند باید در دور اول به مصاف “دومینگز” مکزیکی و سپس “گابریل روزاتو” از ایتالیا برود. محمدحسین تقی پور نیز در وزن 57 کیلوگرم با برنده مبارزه مکزیک و آمریکا که 36 نفر شرکت کننده دارد مبارزه می کند.

در وزن 61- کیلوگرم رادین زینالی در اولین مبارزه به مصاف «ماچادو» از برزیل می رود و سپس با برنده جدال کره جنوبی و کانادا مبارزه می کند. در این وزن 31 تکواندوکار حضور دارند. محمد عرفان زارع در اولین دیدار خود در وزن منهای 65 کیلوگرم به مصاف «کارلو مارینانوویچ» از کرواسی می رود و در صورت پیروزی به مصاف «دانیل مونتانارو» از مکزیک می رود. 27 تکواندوکار در این وزن ثبت نام کردند. در وزن 65+ کیلوگرم امیرحسین ولی محمدی در دور نخست با «هدیتوف جواهیرجون» از ازبکستان دیدار می کند و در صورت پیروزی به مصاف یکی از تکواندوکاران قزاقستان و مغولستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید