تکواندوی ایران روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818043

دیدار نمایندگان کوکی وان با رئیس فدراسیون تکواندو:

هیئت مرکز آموزش فدراسیون جهانی صبح امروز با حضور در پایگاه تکواندو ایران با رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ یون یونگ سوگ، رئیس و کو کوانک هون، مدیر مرکز آموزش جهانی به همراه اوم جی یونگ، هوانگ بو سون و کیم جونگ اون که برای برگزاری دوره داوری بین المللی هانمادانگ و افتتاح مرکز آموزش جهانی به تهران سفر کردند. آنها صبح از فدراسیون بازدید کردند و با هادی ساعی رئیس و مسعود لشگری سرپرست فدراسیون دیدار کردند.

هادی ساعی در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی به میهمانان کره ای، از برگزاری این دوره بین المللی ابراز خرسندی کرد. کوکی وان گام های موثری برای گسترش و ارتقای تکواندو در منطقه خواهد برد.

یون یونگ سوگ، رئیس مرکز آموزشی کوکی وان با بیان اینکه اطلاعات زیادی درباره فرهنگ غنی ایران و علاقه مندی به تکواندو در آن کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: منظورم مدال های ارزشمند است. کوکی وانگ همیشه روابط خوبی با تکواندو ایران داشته است و مطمئنم با رهبری او می توانیم این رابطه را گسترش دهیم و با کمک ایران کارهای بزرگی برای تکواندو در منطقه و حتی جهان انجام دهیم.

وی با اشاره به گسترش پیوند مرکز جهانی آموزش و تکواندو ایران گفت: با امضای تفاهم نامه می توانیم از توانمندی های ایران در عرصه های مختلف برای گسترش تکواندو در جهان استفاده کنیم. ایران به لطف امکانات عالی فدراسیون تکواندو این توانایی را دارد که به پایگاهی قدرتمند برای ما تبدیل شود تا دانش فنی تکواندوکاران کشورهای مختلف را افزایش دهیم.

یون یونگ سوگ در پایان گفت: هادی ساعی در کره جنوبی به عنوان یکی از قهرمانان بزرگ جهان و در بین تکواندوکاران بسیار محبوب است. ساعی بر خلاف بسیاری از قهرمانان تکواندو پس از پایان دوره قهرمانی وارد پست های اجرایی و مدیریتی شد و خوشحالیم که قهرمان بزرگ جهان مسئولیت تکواندوی ایران را به عنوان یکی از نیروهای تکواندوی جهان بر عهده گرفته است و او نیز در این مسئولیت مهم و … برای شما آرزوی موفقیت داریم

در پایان این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارائه گزارشی از وضعیت تکواندو ایران و تعداد شاگردان سازمان یافته در این منطقه روستایی داریم، ضمن تشکر از حضور هیئت کره ای در فدراسیون تکواندو.

در پایان این دیدار یون یونگ سوگ به مناسبت پنجاهمین سالگرد کوکی وان هدیه ای به هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تقدیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید