تکواندو آزاد پاکستان پایان طلایی کاروان ایران; هادی پور و دگانی قهرمان شدند


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908451

4 ملی پوش تکواندوکار ایران با کسب 4 مدال طلا به حضور خود در رقابت های بین المللی پاکستان پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره مسابقات آزاد آسیا با حضور 536 شرکت کننده و چهار نفر از 19 تا 23 آبان ماه در اسلام آباد برگزار شد. ملی پوشان کشورمان 4 مدال طلا و حسن بشیری نقره گرفتند.

در آخرین روز این رقابت ها آرمین هادی پور با حضور 38 تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم ابتدا ایستاد و در دور شانزدهم “گوپتا” از نپال را 2 بر صفر شکست داد. وی در دور هجدهم با همین نتیجه تیم تلیکای سریلانکا را شکست داد. وی سپس با پیروزی 2 بر صفر مقابل رسول پاکستانی به نیمه نهایی راه یافت.

وی در نیمه نهایی با نتیجه 2 بر یک “یوسف زکی” از مصر را شکست داد و به مدال طلا دست یافت و در فینال در جدال با “جسوربک” از قزاقستان پیروز شد.

در وزن 68 کیلوگرم نیز 33 تکواندوکار حضور داشتند که محمد صادق دهقانی پس از استراحت در دو راند “منیر” از پاکستان را شکست داد و سپس با این نتیجه “ماهارا” از کره جنوبی را شکست داد. دگانی در مرحله یک چهارم نهایی ورست از قزاقستان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی “نجم الدین” نماینده ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و در دیدار پایانی مقابل “الدار” از قزاقستان به برتری دست یافت و به مدال طلا دست یافت.

لازم به ذکر است در روز اول و دوم این مسابقات دانیال گرگیری در وزن منهای 74 کیلوگرم و فرزان عاشورزاده در وزن منهای 63 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

مجید افلاکی سرپرست تیم ملی در این رویداد است. جلال خدامی به عنوان مربی او را همراهی می کند. علاوه بر این تورج خوشروزی مدیریت تیم ملی را نیز بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید