تکواندو آزاد 6 نماینده کره جنوبی حریفان خود را شناختند


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879372

مسابقات آزاد کره جنوبی از فردا 28 تیرماه به میزبانی شهر چانگچون برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو کره جنوبی از فردا 29 ژوئن (8 تیرماه) تا 5 تیرماه (14 تیر) به مدت یک هفته در سالن هوبان میزبان شهر چانگچون برگزار می شود. تیم ملی امید و سالمندان ایرانی در گروه مردان 18 و 18 تیرماه در بخش کیوروگی حضور خواهند داشت.

در روز اول مسابقات اوزان 54 کیلوگرم، منهای 58 کیلوگرم، 80- کیلوگرم، + 87 کیلوگرم ادامه دارد و پس از وزن کشی تکواندوکاران مسابقات روز اول قرعه کشی شد که طی آن تکواندوکاران کشورمان با رقبای خود آشنا شدند.

بر این اساس؛ در وزن 54 کیلوگرم مهدی حاجی موسایی در گروه 19 ابتدا با تساوی روبرو شد و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده دیدار مالزی و ژاپن مبارزه خواهد کرد. در وزن 58 کیلوگرم حسین لطفی در اولین دیدار گروه 27 نفره به مصاف لی چان یونگ از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده دیدار کره جنوبی و تیمور شرقی می رود.

در دسته 80 کیلوگرم در گروه 23 نفره در یک سمت جدول، مهران برخورداری ابتدا با تساوی روبرو می شود و در مرحله یک هشتم به مصاف برنده کره جنوبی یا چین می رود. در آن سوی جدول، علی اشکوریان با تساوی روبرو شده و به مبارزه با برنده دیدار عربستان و استرالیا ادامه خواهد داد.

در جدول 18 نفره 2 نماینده ایران با وزن 87+ حضور دارند. علیرضا نادعلیان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار دو نماینده کره جنوبی برود. از سوی دیگر علی نجفی در مرحله یک هشتم نهایی از سعید حمزه عمر از پاکستان پیشی گرفته و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار افغانستان و کره جنوبی خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید