تکواندو قهرمانی آسیا 3 تکواندوکار ایرانی راهی شیائوپچانگ شدند


ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878097

مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از فردا جمعه 12 تیرماه با حضور 3 نماینده ایران در کره جنوبی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشور به مدت 4 روز و به میزبانی کره جنوبی در سالن هوبان شهر چانگچون برگزار می شود.

در روز نخست مردان اوزان 54 و 68 کیلوگرم، 46، 53 و 57 کیلوگرم بانوان به مصاف حریفان می روند که سه نماینده اوزان 68، 53 و 57 کیلوگرم مردان ایران با رقبای خود دیدار خواهند کرد.

پس از وزن کشی تکواندوکاران در روز نخست قرعه کشی برگزار شد که طی آن تکواندوکاران کشورمان با رقبای خود آشنا شدند.

بر این اساس در دسته منهای 68 کیلوگرم که 19 تکواندوکار در آن ثبت نام کرده اند، دانیال بزرگ در اولین تجربه آسیایی خود در دور نخست باید به مصاف «ژانگ یونسئوک» از کره جنوبی برود و در صورت پیروزی به مصاف یک تیم خواهد رفت. برنده نبرد کویت و افغانستان.

ناهید کیانی در وزن 53 کیلوگرم دور اول قرعه کشی را برای استراحت در دور اول پشت سر می گذارد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده نبرد فیلیپین و ویتنام می رود. 13 تکواندوکار در این بار ثبت نام کرده اند.

زهرا شیدایی در وزن 57 کیلوگرم با حضور 12 تکواندوکار در دور نخست استراحت خواهد داشت و سپس به دیدار یکی از تکواندوکاران الوحدایی از کویت و یاسین یارا محمد از اردن می رود.

این مسابقات تا روز دوشنبه 7 جولای در کره جنوبی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید