تکیه دشمنان به قدرت بازدارندگی ایران


زمان: 00:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889718

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان در جنگ سنگین بر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی تکیه کردند وگرنه یک ساعت صبر نمی کردند و حرکت می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش روز خبرنگار و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های رسانه ای سال ارتش به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران حرم را پاس داشتند و پرچم بر دوش داشتند و در شکست داعش خبیث و زوال باطل نقش بسزایی داشتند. قدرت آمریکا و رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی.

وی افزود: اگر دفاع مقدس هشت سال طول کشید، کار و رسالت رسانه ها هشت سال نیست و کار خبرنگاران با پایان کار داعش و رژیم منحوس صهیونیستی تمام نمی شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جهان صادر، ترویج و تثبیت کنیم، تصریح کرد: آنچه باعث تداوم جبهه عاشورای حسینی شد رسالت و رسالت آن بود. اگر مأموریت زینبی نبود، این واقعه فراموش و تحریف شد.

سردار شکارچی لشکر 25 کربلا را یکی از ارتش های شجاع، مدبر و ارزشمند اعلام کرد و اظهار داشت: رزمندگان این استان در دفاع مقدس در جبهه های جنوب و غرب و در دفاع از حرم اهل بیت حضور داشتند. درود خدا بر آنها باد و این استان شهدای زیادی به نمایندگی از انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه مازندران در دفاع از انقلاب پیشرو بود افزود: این افتخار زمانی اضافه می شود که افکار عمومی در سطح استانی، ملی و بین المللی ارتقا یابد و این امر رسالت خبرنگاران را دو چندان می کند.

سردار شکارچی رسالت خبرنگاران را انقلابی و دینی می داند و می گوید: رویکرد انقلابی و دینی بسیار مهم تلقی می شود. از آنجا که در هر کجا که ما موفقیت داشته ایم، این رویکرد ماموریت محور و وظیفه محور اصل است.

وی با تاکید بر اینکه پیام انقلاب را به مردم جهان می فرستیم، گفت: کشورهایی که با امپراتوری رسانه ای به صورت ملموس با ما می جنگند، جمهوری اسلامی را به عنوان هدف اصلی جنگ رسانه ای مطرح می کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه باید جهاد تبیینی را در اولویت قرار دهیم، گفت: همه کلیدواژه های مربوط به جهاد تبیینی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است و نیازمند اقدامات و عملیات هستیم.

سردار شکارچی با بیان اینکه امروز از توان نظامی و دفاعی بالایی برخورداریم و به دستاورد بزرگی دست یافته ایم که برای دنیا تعجب آور است، گفت: این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی نیاز به تبیین دارد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید به حوزه رسانه و خبرنگاری عمق راهبردی بدهیم، گفت: رسانه ها و خبرنگاران باید به واقعیت ها پی ببرند و از هر مکتبی که خلاف منافع ملی است و مردم دوری کنند.

سردار شکارچی با بیان اینکه برای دشمن روایت کرده و روایت اول را مؤثر دانسته، اظهار داشت: پرهیز از ورود به جنگ روایات باید مورد توجه قرار گیرد زیرا نوعی دام محسوب می شود و نباید اسیر جنگ روایی شد. از دشمن

وی با بیان اینکه عفاف ریشه حجاب است، تصریح کرد: دشمن هزاران نظر منفی علیه این کلمه در فضای مجازی منتشر و تبلیغ می کند تا مشکلات اصلی کشور را منحرف کند.

سردار شکارچی با تاکید بر ایجاد امید و صبر در جامعه، رسالت رسانه ها را مطالبه گری خواند و تصریح کرد: این مطالبه باید دل مردم را شاد، دل دشمن را ناآرام کند و مسئولان وارد عمل شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بیان اینکه در جنگ سخت قدرت بازدارندگی بسیار بالایی داریم، تصریح کرد: دشمنان بر این نیرو تکیه کردند وگرنه یک ساعت صبر نمی کردند و حرکت می کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از نظر ابزاری و فنی قوی است، افزود: تلاش اصلی دشمن بر محوریت و هدف ایجاد خسارت متمرکز است و امروز هدف همه رسانه های دشمن جمهوری اسلامی و مهمترین هدف در جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و حمله است، ما در این عرصه شاهد ناجوانمردی هستیم.

سردار شکارچی تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا نخ تسبیح را پاره کند و در صورت شکسته شدن آن چیزی به نام اعتقاد بر روی کره زمین باقی نمی ماند و در میدان جنگ رسانه ای رژیم دروغین و غاصب اسرائیل هزاران نفر را به خاک و خون خواهد کشید. فرزندان خون و رسانه های جهان نسبت به این جنایت کور و بی تفاوت هستند، اما در برابر ضربه به منافع آنها فریاد می زنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است، گفت: خبرنگاران افسران شجاع و خلاق جنگ نرم و سربازان مبتکر امام زمان (عج) هستند و وحدت را از دشمن می گیرند. .

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه باید در جنگ ترکیبی جنگ نابرابر با دشمن داشته باشیم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید زیرک باشند و کار تهاجمی ما علیه دشمن افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید