تیراندازی به زندانیان جرایم غیرعمد در یاسوج رخ داد


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835916

مراسم گلباران زندانیان جرائم غیرعمد مربوط به سپاه فتح و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این مراسم مبلغی از سوی خیرین اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، با مشارکت ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل زندانها و فعالیت های تربیتی، بسیج ورزشکاران سپاه فتح، هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان، ستاد دیه، هیئت کشتی و هیئت های استانی ، بسیج فتح، بسیج توسط وکلای سپاه فتح استان جشن رهایی زندانیان جرایم غیرعمد در زورخانه حضرت علی (ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

باچمن هابی مشاور اجرایی رئیس ورزش و جوانان استان به نمایندگی از کشاورز، رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از دست اندرکاران این مراسم تقدیر و از اهدای ده میلیون تن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد. رئیس ورزش و جوانان منطقه

مشاور رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزادی زندانیان جرائم اجباری گام مهمی در تحکیم بنیان خانواده ها و جلوگیری از آسیب های اجتماعی این خانواده ها خواهد بود.

بیژنی مدیرکل زندان ها و فعالیت های تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دینداری و نوع دوستی مردم استان گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد برادرانه، نوع دوستی و مهربانی استانی را که برای آن در نظر گرفته شده است، می گویند. ما باید قدردان باشیم.”

مدیرکل زندان های استان از تمامی دستگاه ها و کسانی که در برگزاری این آیین مشارکت و تلاش کردند تقدیر و بر تداوم این مسابقات در استان تاکید کرد.

وزیر به نوع دوستی و مشارکت مردم در این کار خداپسندانه پرداخت و گفت: کهگیلوهی ها و بویراحمدی ها به عنوان مردم متدین شناخته می شوند.

وی افزود: امیدوارم نتیجه این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد عاقبت به خیر و رحمت همه مردم استان باشد.

بیژنی خواستار فرهنگ انفاق شد و بر لزوم گسترش فرهنگ حمایت از آزادی زندانیان تاکید کرد.

در این مراسم برنامه ها و حرکات مختلفی از این منطقه توسط رقبای هیئت ناحیه برای مبارزه با صدای دلنشین مربیان اجرا شد.

در این مراسم مبلغ 65 میلیون تومان توسط خیرین و دست اندرکاران این آیین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان جمع آوری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید