تیراندازی در ایندیانا دو کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855578

سلسله افراد مسلح مرگبار در مسلح ترین کشور جهان، علیرغم نگرانی گسترده مردم، همچنان ادامه دارد و این بار در ایندیانا دو کشته و چهار زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وب سایت خبری هیل افزود: به گفته پلیس، تیراندازی در یک کلوپ شبانه در گری در ایالت ایندیانا رخ داده است که شاهدان عینی گفته اند در جریان تیراندازی بین 30 تا 50 گلوله شلیک شده است.

هیل گفت: قربانیان این تیراندازی یک مرد 34 ساله و یک زن 26 ساله بودند که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باختند.

پلیس گفت که در سال 2017 این باشگاه شاهد یک حادثه تیراندازی مشابه در همان شهر بود.

هیل جزئیاتی از تیراندازی ارائه نکرد.

به گزارش ایرنا، در حالی که رسانه های آمریکایی از وقوع سلاح های سرد مرگبار در آمریکا خبر می دهند که به یک روند عمومی تبدیل شده است، گروهی از سناتورهای آمریکایی از احزاب جمهوری خواه و دموکرات طرحی برای محدود کردن استفاده از سلاح برای مذاکره ارائه کردند. کاهش خشونت در کشور

در همین حال، گروهی از سناتورهای آمریکایی از هر دو حزب بر روی چیزی مشابه به توافق رسیده اند، که کارشناسان محلی و ناظران آمریکایی می گویند که بعید است کنگره آمریکا قانون مهم کنترل تسلیحات ایالات متحده را تصویب کند.


تأثیر انجمن ملی سلاح بر فضای سیاسی آمریکا

تحلیلگران امنیت داخلی می گویند که انجمن ملی سلاح (NRA) یک لابی قدرتمند در ایالات متحده دارد که تمام محدودیت های قانونی قابل توجهی را برای خرید و تدارکات اسلحه در ایالات متحده برای دهه ها ممنوع کرده است، از جمله چند روز پس از تیراندازی در مدرسه. تگزاس، جایی که 19 دانش آموز در آن حضور داشتند. رهبر گروه جمعه گذشته (6 ژوئن 1401) گفت و دو معلم کشته شدند. داشتن سلاح “حق اساسی بشر” است.

پیشنهاد سناتورهای آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که ایالات متحده در هفته‌های اخیر شاهد خشونت‌های مسلحانه بود، تیراندازی در ماه می در یک مدرسه ابتدایی تگزاس که منجر به کشته شدن 19 کودک خردسال و دو معلم شد و دیگری در یک سوپرمارکت نیویورک که منجر به کشته شدن 10 سیاه‌پوست شد.


سی ان ان: خشونت های مسلحانه در ایالات متحده از کنترل خارج شده است

سی‌ان‌ان در 23 فوریه 2014 گزارش داد: بسیاری از شهرهای ایالات متحده، حدود دو سوم از 40 شهر بزرگ ایالات متحده، در سال‌های اخیر شاهد رکورد بی‌سابقه قتل‌های ناشی از خشونت با اسلحه بوده‌اند. آنتونی بارکسدیل، تحلیلگر جنایی و کمیسر سابق پلیس مرتیل بالتیمور

دیدگاهتان را بنویسید