تیراندازی در تل آویو با منشأ نامعلوم


ساعت: 01:34
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913612

تیراندازی در تل آویو حداقل یک شهرک نشین را مجروح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع خبری به زبان عبری از تیراندازی در تل آویو خبر دادند و گفتند حداقل یک شهرک نشین در این حادثه زخمی شده است.

در همین رابطه گفته شد که این صهیونیست از یک خودرو تیراندازی شده و خودروی مورد نظر از محل متواری شده است.

پس از این حادثه، منابع رسمی اسرائیلی این حادثه را جنایت خواندند و اعلام کردند که ربطی به عملیات مقاومت فلسطین ندارد.

همزمان با قوت گرفتن جریان های راست افراطی، تنش ها در سرزمین های اشغالی فلسطین نیز افزایش یافته است. تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح جمعه گزارش داد که حزب لیکود و حزب موسوم به قدرت یهود به رهبری ایتمار بن گویر برای انتصاب وی به وزارت امنیت داخلی به توافق رسیده اند. بر اساس این گزارش، بن گوئر که یکی از افراطی ترین و نژادپرست ترین سیاستمداران صهیونیستی است، باید با اختیارات بیشتری وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شود و اداره املاک و مستغلات و پلیس مرزی کرانه باختری نیز تحت نظارت خواهند بود. اقتدار او

ایتامار بن گوئر در سال های اخیر همواره به خاطر اقدامات افراطی و مواضع نژادپرستانه خود علیه فلسطینی ها شناخته شده است. او یکی از شخصیت های راستگرای صهیونیستی به شمار می رود که همچنان بر لزوم اخراج همه فلسطینی ها از سرزمین اجدادی خود تاکید دارد.

بن گر در یک تریبون عمومی اخیر به صراحت اعلام کرد که اگر در کابینه جدید به عنوان وزیر امنیت داخلی انتخاب شود، آزادی عمل بیشتری به نیروی پلیس و ارتش صهیونیستی برای تیراندازی به فلسطینی ها خواهد داد. در واقع با وجود اینکه هنوز رسما وارد کابینه رژیم صهیونیستی نشده بود، اقدامات تحریک آمیز خود را علیه فلسطینی ها آغاز کرد، اقداماتی که جز کشتار و غارت تعداد بیشتری از فلسطینیان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید