تیراندازی رایگان مسابقات تپانچه بادی در 10 متر اهداف پرنده / ارائه تیراندازان برتر

ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789227

اولین دوره مسابقات تپانچه بادی 10 متر مردان امروز (جمعه 13 آذرماه) در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، اولین دوره مسابقات آزاد اسلحه بادی در دو رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان با تپانچه بادی 10 متر با حضور 90 ورزشکار تمدن از اصفهان و محمد برگزار شد. رضا احمدی از بوشهر به ترتیب در بخش جوانان و نوجوانان.

همچنین در بخش بزرگسالان آقایان جواد فروگی از ایلام، چنگیز مسیب زاده از آذربایجان شرقی و سجاد پورحسینی از گیلان به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

همچنین مهدی مبینی رئیس فدراسیون تیراندازی به همراه خلیل نژاد در محل برگزاری مسابقات در مراسم اهدای جوایز حضور یافتند.

ادامه این مسابقات در رشته تفنگ بانوان روز پنجشنبه 18 آذرماه و آقایان روز جمعه 19 آذرماه در سالن 80 ردیفه مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می شود.

* مرحله چهارم مسابقات اسکیت آزاد برگزار شد

چهارمین مرحله از مسابقات اسکیت آزاد کشور در رشته اسکیت با حضور 15 ورزشکار امروز (جمعه 13 آذرماه) در محل اهداف پروازی زنده محمدعلی اینانلو برگزار شد.

این مسابقات که از 26 آبان ماه به منظور حضور حداکثری، شناسایی استعدادها و دستاوردهای کشور و ایجاد فرصت برای علاقه مندان به تیراندازی آغاز شده بود، امروز (جمعه 13 آذرماه) در رشته اسکیت پیگیری شد که در نهایت به فینال آقای علی دوستی رسید. از مازندران امیرمحمد دادگر از آذربایجان غربی و مهران امینی از ایلام به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است طی این مسابقات، مرحله پنجم تراپ و اسکیت از 7 تا 10 دی ماه، ششمین مرحله تراپینگ از 13 تا 15 بهمن ماه و مرحله ششم اسکیت از 20 تا 22 بهمن ماه جاری برگزار می شود. سال

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید