تیراندازی ظرفیت بالایی برای مدال دارد/ با برنامه ریزی می توان از ظرفیت بانوان بیش از پیش استفاده کرد


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809644

در رویدادهای مهم ورزشی می توانیم سهم بیشتری از مدال داشته باشیم

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان جلسه فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی به عنوان مدال آور و رشته ای موفق مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مرتضی گربانی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون تیراندازی برای چهار سال آینده انتخاب شد.

سید محمد پولادگر معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که ریاست انجمن تیراندازی را بر عهده داشت گفت: تیراندازی یکی از قدیمی ترین فدراسیون های ورزشی ایران است که شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال دارد. المپیک. بازی‌ها و بازی‌های آسیایی، همانطور که در بازی‌های المپیک گذشته، مدال طلای ارزشمند قهرمان محبوب جواد فروگی، پتانسیل بالای تیراندازی کشورمان را تایید کرد.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای کشور با اشاره به موفقیت بانوان تیرانداز در عرصه های قاره ای و بین المللی گفت: یکی از ویژگی های مهم تیراندازی شرایطی است که برای بانوان این رشته وجود دارد که می توانند بیشترین بازی را داشته باشند. سطح بالا. ورزش قهرمانی بدون محدودیت «برای کار با برنامه ریزی هدفمند می توان از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کرد.

پولادگر گفت: تیراندازی در بازی های آسیایی و المپیک رشته ای مدال آور است. ورزش مهمی داریم که امیدوارم در دوره جدید فدراسیون شاهد موفقیت بیشتر نمایندگان جدید کشورمان در تیراندازی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید