تیم اجرایی رقابت های باشگاهی مردان آسیا تشکیل جلسه داد


ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834678

جلسه کادر اجرایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا مردان امروز (سه شنبه 6 اردیبهشت) در مطب دکتر داورزنی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در سال 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور هشت تیم برگزار می شود. بر همین اساس کادر اجرایی این مسابقات امروز در دفتر رئیس فدراسیون والیبال تجمع کردند.

در ابتدای این نشست دکتر محمدرضا داورزنی با استقبال از اهمیت برگزاری استاندارد و حرفه ای در این مسابقات بر اعتبار نام والیبال ایران در خانه ای شایسته تاکید کرد و گفت: در این مسابقات والیبال ایران و باشگاه پیکان شرکت خواهند کرد. میزبانی مسابقات و برگزارکنندگان و فدراسیون والیبال نیز مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم تا مثل همیشه مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم، افزود: باید از نام و اعتبار والیبال ایران پاسداری کنیم و امیدوارم شاهد حضور نمایندگان ایران در فینال این مسابقات باشیم. نباید فراموش کرد که نمایندگان ژاپن و قطر تیم های خوبی با بازیکنان خارجی هستند و هر کدام رقیب جدی شهداب و پیکان خواهند بود.

این داور با تاکید بر اهمیت حضور تماشاگران در سالن های ورزشی گفت: با توجه به بهبود شرایط تاج و حضور تماشاگران در مسابقات ورزشی، محل برگزاری مسابقات را از سالن فدراسیون والیبال به سالن 12 هزار نفری آزادی تغییر دادیم. ، تا بتوانیم با حفظ حضور تماشاگران در چارچوب پروتکل های بهداشتی به رقابت بپردازیم.

پس از این جلسه امیر تولوکیان مدیر رویدادهای بین المللی فدراسیون گزارشی از روند ثبت نام و تغییر خانوار از ارومیه به تهران، نحوه انجام بازرسی، قرعه کشی و زمان بندی مسابقات، برنامه حضور تیم ها در ایران ارائه کرد. و تهران را برای میزبانی مناسب این مسابقات آماده کند.

وی با تشریح نحوه و میزان پیشرفت در کمیته های مختلف فدراسیون، نیازهای کمیته برگزاری با همکاری ستاد کرونا، تعیین تکلیف بلیت فروشی و بازی، تجهیز سالن به 12 هزار صندلی و تعمیر سقف را برشمرد. این سالن به همراه اقلام امنیتی

یکی از اعضای شورای جهانی والیبال و از اعضای کادر فنی کمیته کنترل مسابقات باشگاه‌های آسیا با یادآوری تجربه سخت اما موفق ایران در میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال گذشته، گفت: فدراسیون با امتیاز بالایی از فدراسیون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. Global در بین بسته میزبانی جهانی برای سال 2021 به دست آمد.

تولوکیان ادامه داد: آسیایی بودن سطح مسابقات پیش رو نباید دلیلی برای دست کم گرفتن رقابت های نوجوانان در سراسر جهان باشد. چرا که اتفاقا مسابقات در سطح بزرگسالان هر روز با قوانین و تکنولوژی برگزار می شود و شرایط و جزئیات خاص خود را برای اجرا دارد. به همین دلیل است که باید تمرکز و مشارکت بیشتری داشته باشیم تا سرانجام ایران از یک میزبان پرافتخار بین المللی خارج شود.

امیر اتابش مدیرعامل باشگاه پیکان در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده برای هماهنگی سالن ها، هتل ها و حمل و نقل این مسابقات پرداخت و افزود: باشگاه پیکان در برگزاری این مسابقات با فدراسیون همکاری کامل دارد بنابراین ایران مثل همیشه میزبان بی نقصی است. .

پس از پایان جلسه مزدک امینی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی در خصوص مشکل سقف سالن 12 هزار نفری گفت: برداشته می شود و مشکلی نیست اما در حال حاضر هماهنگی صورت گرفته تا کسی نباشد. در این مناطق نشسته است.

مهدی تقی زاده مسئول حراست مجموعه ورزشی آزادی نیز گزارشی از ساماندهی حضور تیم ها و تماشاگران ارائه کرد.

سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون با ارزیابی حضور اعضای این جلسه اجرایی بر لزوم همکاری ویژه تمامی اعضای کادر سازمانی با توجه به مشغله کاری و زمان اندک باقی مانده تا شروع مسابقات تاکید کرد. و اطمینان داد که این مسابقات مانند رویدادهای بین المللی قبلی است. Ultimate Competence میزبان ایران خواهد بود.

در پایان این نشست لوگو و هویت بصری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 مشخص شد.

دیدگاهتان را بنویسید