تیم اقتصادی دولت در عمل و اجرا هماهنگ است/ رسالت دولت تحول با محوریت اجرای عدالت در جامعه است.

ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796445

رئیس اجلاس فعالان فرهنگی و اجتماعی استان کوم:

رئیس جمهور رسالت دولت در ایجاد تحول را معطوف به عدالت در جامعه دانست و بر نقش حوزه های علمیه در حل مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت در عمل و اجرا هماهنگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آیت الله سیدابراهیم رئیسی فردا پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر به کوم با فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گفت: سازوکاری طراحی می کنیم که از طریق آن نظرات و تجربیات فرهنگیان و جهادگران در حوزه اجتماعی ارائه شود. arena can to use.”
رسالت دولت ایجاد تحول با محوریت اجرای عدالت در جامعه است
وی افزود: رسالت دولت ایجاد تحول با محوریت عدالت در جامعه است و مسیر تحول با استفاده از ظرفیت های کشور به خوبی اجرا می شود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در جایی که اخلاص، برنامه و حضور مردم باشد کارها به خوبی انجام می شود، گفت: جبران شود.»
وی با تاکید بر اینکه کار سلیقه ماندگار نیست، گفت: برای غلبه بر کار سلیقه باید به نقش حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه کوم توجه جدی شود. زیرا نگاه حوزه های علمیه به مسائل، نگاهی واقعی و جهانی است و نگاه علما و حقوقدانان حوزه می تواند نسخه های ارزنده ای برای دولت ایجاد کند.
دکتر رئیسی با اشاره به برخی دیدگاه ها درباره بانکداری اسلامی، زنان و خانواده و مسائل اجتماعی گفت: بسیاری از این دیدگاه ها ارزشمند است و باید با کمک مردم اجرایی شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره حضور بیش از چهار میلیون افغان در کشور طی دو دهه گفت که برای حل مشکل اتباع غیرایرانی در کشور باید به صورت متمرکز کار شود.
وی مسائل زنان و خانواده را از اولویت های دولت می داند
آیت الله رئیسی مسائل زنان و خانواده را یکی از اولویت های دولت دانست و گفت: آسیب های اجتماعی معضلی است که باید از طریق حوزه های علمیه برطرف شود، زیرا فقه ما غنی و مرتبط است و در حوزه های علمیه خدمتگزار دولت هستیم. Kum را فعال می کند.
وی افزود: در دولت سیزدهم سند تحول دولت را تهیه کرده ایم و لایحه بودجه 1401 بر اساس این سند برای تحول است.
رئیس جمهور در خصوص هماهنگی تیم اقتصادی دولت گفت: ممکن است اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما تیم اقتصادی دولت در هماهنگی و اجرای تصمیمات اقتصادی عمل می کند.
وی با اشاره به هجمه ها به دولت سیزدهم گفت: متاسفانه نقاط قوت این دولت به عنوان نقاط ضعف با عملیات روانی نشان داده می شود و به عنوان مثال در حالی که این دولت به دور از خانواده شکل می گیرد اما سعی می کنند آن را به غیر از این نشان دهند. ند کنند یا در مورد کاهش نرخ تورم که در آمار ماه های اخیر دیده می شود، سعی دارند این نیرو را نقطه منفی در ذهن خود معرفی کنند.
اعتماد مردم پشتوانه مهم دولت است
رئیسی اعتماد مردم را پشتوانه مهمی برای دولت عنوان کرد و گفت: دشمنان می خواهند این فکر را ایجاد کنند که حل مشکلات کشور ممکن نیست اما قطعا مشکلات قابل حل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید