تیم امید یکشنبه به کرشی می رود / کادر فنی بازی رقبا را می بیند / رنگ پیراهن امید مشخص می شود


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843457

سرپرست تیم امید ایران به نکاتی درباره تیم امید اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی سرپرست تیم امید درباره آخرین وضعیت تیم امید ایران در تاشکند گفت: اما گاهی در فوتبال عدالت رعایت نمی شود اما خدا را شکر که بعد از دریافت گل از قطر با گل عرفان شهریاری به بازی برگشت و حالا همه ملی پوشان برای دومین دیدار انگیزه خاصی دارند.

با توجه به مسافت 450 کیلومتری تاشکند تا کارشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا سه گزینه اتوبوس، قطار و هواپیما را به تیم ها پیشنهاد کرد. ما هم پرواز روز یکشنبه، روز بعد را انتخاب کردیم.» فاطمی درباره پرواز سراسری تاشکند به کرشی گفت. از بازی با ترکمنستان ساعت 14 به وقت تاشکند به سمت کرشی پرواز می کنیم و پس از بازگشت به دو بازی بعدی و صعود از گروه، یک روز بعد از بازی با ازبکستان در روز چهارشنبه ساعت 19:00 ازبکستان به تاشکند برمی گردیم. زمان…”

حضور ستاد فنی تیم امید در ورزشگاه های محل بازی تیم ها در تاشکند



بر اساس این گزارش، مهدی مهدوی کیا سرمربی و جان لامرز دستیار هلندی پس از بازی ایران و قطر به ورزشگاه پاختاکور رفتند و بازی ترکمنستان و ازبکستان را از نزدیک تماشا کردند تا دیدار دو رقیب آینده ایران امید را تماشا کنند.

مهدوی کیا و لامرز روز گذشته دیدار تیم های کره جنوبی و ویتنام را تماشا کردند و مهران شادیدی پور و ماریو میلتنر نیز دیدار ویتنام و تایلند را تماشا کردند.

در دو بازی دیروز کره جنوبی 4 بر 1 مالزی را شکست داد و ویتنام و تایلند با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

امروز در سومین روز این رقابت ها تیم های امارات و ژاپن و عربستان و تاجیکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رنگ پیراهن تیم امید ایران در دو دیدار مقابل ترکمنستان و ازبکستان مشخص شد

تیم ملی در دومین دیدار تیم امید ایران مقابل امید ترکمنستان سفیدپوش و ترکمن ها سبزپوش خواهند شد. دروازه بان ایران با لباس زرد و دروازه بان ترکمنستان با لباس مشکی به میدان خواهند رفت.

در دیدار پایانی تیم امید ایران در کرشی ازبکستان مقابل میزبان مسابقات، تیم امید تمام قرمز است و تیم میزبان با تی شرت، شورت و جوراب آبی به میدان می آید. دروازه بان ایرانی با لباس سبز و دروازه بان ازبکستانی مشکی پوش خواهند بود.

ایران در دومین دیدار گروه اول این رقابت ها فردا شنبه 14 خرداد از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند ازبکستان به مصاف ترکمنستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید