تیم سامبو به جام جهانی اعزام می شود

ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781670

رئیس انجمن سامبو از اعزام دو کشتی گیر سامبو به مسابقات جهانی ازبکستان اواخر آبان ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباسعلی اکبری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم سامبو اعزامی به مسابقات جهانی ازبکستان اظهار کرد: مسابقات جهانی سامبو از 22 تا 25 آبان ماه در ازبکستان برگزار می شود و تیم ما به این مسابقات اعزام می شود. مسابقات

وی در خصوص امکان اعزام به این مسابقات گفت: با حمایت های لازم شرایط اعزام ورزشکاران به این مسابقات فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد البته مگر اینکه اتفاق خاصی مانند بیماری عروق کرونر توسط زمان ارسال.”

رئیس انجمن سامبو با اشاره به جوایز دلاری مسابقات جهانی سامبو خاطرنشان کرد: در این مسابقات فدراسیون جهانی 4000 مدال طلا، 3000 نقره و 2000 برنز ارائه می دهد و سطح فنی مسابقات بسیار بالاست و آسان است. برای کسب مدال با این حال رقبای ما تاکنون آمادگی خوبی برای حضور موفق در این مسابقات داشته اند.

اکبری همچنین پس از کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان از مدال آوران تجلیل کرد و گفت: مدال آوران همیشه در پایان سال از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار می گیرند بنابراین وقتی وزارت ورزش و جوانان آرام آرام از مدال آوران آسیایی و جهانی تجلیل می کند. ، از مدال آوران رویدادهای این حوزه نیز تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های انجمن سامبو حضور پررنگ در بازی های داخل سالن آسیا است، بنابراین با کاهش بیماری های عروق کرونر سعی می کنیم اردوهای خود را تا شروع بازی های آسیایی به صورت منظم و بدون وقفه در صورت امکان برگزار کنیم. ، “او اضافه کرد. کم کم خود را برای بازی های آسیایی آماده کنیم. همچنین به منظور توسعه کامل سامبو در کشور و شناخت بهتر استعدادها در این رشته، کشور را برای جلوگیری از تمرکززدایی در فعالیت ها، در حوزه های مختلف و در موضوع توسعه اجتماعی و قهرمانی این رشته ورزشی، منطقه ای کرده ایم. فرصت هایی برای ارائه همه علاقه مندان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید