تیم ملی ایران عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت / این همان پیروزی بود که می خواستیم

ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802178

سرمربی تیم ملی هندبال ایران می گوید شاگردانش با نمایشی استثنایی توانستند عربستان میزبان را شکست دهند و این همان بردی است که روی آن کار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مانوئل فرناندز پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: واقعاً می خواهم بگویم این پیروزی ای بود که برای آن کار کردیم و برای آن تلاش کردیم. دوم اینکه بازیکنان با استرس و ترس وارد زمین شدند. اما واقعیت این است که نیمه دوم، چه در فاز دفاعی و چه در هجومی، نیمه فوق العاده ای بود. البته نباید عملکرد استثنایی دروازه بان خود را فراموش کرد.

وی افزود: نکته مثبت دیگر این بود که تا پایان بازی برای خودمان حاشیه ایجاد کردیم و می خواهم بگویم نیمه دوم بی نقص بود. عملکرد فوق العاده ای بود و به همه بازیکنانمان تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره نیمه اول دیدار مقابل عربستان گفت: اگر منظورم تمام دیدارها باشد، در نیمه اول حتی در دو بازی اول که می دانستیم هستیم کار سختی داشتیم. بهتر از حریف در این دیدار هم همین اتفاق افتاد، هرچند می دانستیم مقابل میزبانی بازی خواهیم کرد که تیم خوبی است.

فرناندز گفت: “در نیمه اول، بازیکنان کمی عجله داشتند و عجله داشتند و ما از فلسفه تاکتیکی خود خارج شدیم و این کمی به ما ضربه زد.” اما در نیمه دوم کاری را که باید انجام می دادیم، چند گل جلو افتادیم و ریتم بازی را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره جو حاکم بر سالن نیز گفت: شاید جو ورزشگاه ارتباط من را با بازیکنان سخت کرده بود اما از زاویه دیگری به آن نگاه می کنم. در هندبال همیشه فضای تماشاگر وجود داشته و در آن دو سال برای تاج اینگونه نبوده است. ترجیح می دهم فضای سالن حتی به ضرر ما زنده باشد تا تماشاگر در سالن نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دیداری بسیار مهم پیروز شدیم اما از این مرحله وارد مرحله اصلی می شویم و باید روی هدف خود تمرکز و کار کنیم. ما فقط تا امشب می توانیم خوشحال باشیم و سپس باید برای موفقیت بجنگیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید