تیم ملی بهتر از این 2 ستاره پرسپولیس است

تیم ملی بهتر از این 2 ستاره پرسپولیس است

بر اساس اعلام کادر فنی 25 بازیکن زیر برای حضور در مسابقات کفا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

علیرضا بیرانوند، پیام نظام، حسین پورحمیدی، وحید امیری، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلیگنجی، مجید حسینی، حسین کنعانی زادگان، صدک محرمی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، روزبه چشمی، محمد کریمی، محافری، ساعدی، امیدی، محمد کریمی. ، مهدی کایدی، امیرحسین حسین زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، رضا اسدی، علیرضا علیزاده، شهاب زاهدی و سردار آزمون نفراتی هستند که به همراه تیم ملی به مسابقات کفا خواهند رفت.

با این حساب فکر نمی کردیم بد نباشد با حمید درخشان، کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس صحبت کنیم.

آیا می خواهید نظرات خود را در مورد لیست تیم ملی بدانید؟
این نظر امیر کالا نویی به عنوان سرمربی تیم ملی است و باید به او احترام بگذاریم. حتما افراد شایسته ای بودند که به تیم ملی دعوت شدند.

شاید برخی بازیکنان پرسپولیس انتظار داشتند که بیش از 4 سهمیه تیم ملی داشته باشند؟
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری و مهدی ترابی بازیکنان مطرح پرسپولیس بودند که دعوت شدند.

سعید صادقی و دانیال اسماعیلی چطور هستند؟ نمیشد دعوتشون کرد؟
من می گویم این دو بازیکن بسیار تاثیرگذار هستند اما باید واقعیت را در نظر بگیرید. حالا رامین رضایان و صادق محرمی را داریم. علاوه بر این، علیرضا جهانبخش و علی کولی زاده نیز حضور دارند. البته کولی زاده مصدوم است اما نفراتی که دعوت می شوند بهتر از صادقی و اسماعیلی فر هستند. البته این دو باید تلاش کنند و ناامید نشوند. شاید در فصل جدید آمار این دو بهتر از گذشته بدرخشد و به تیم ملی دعوت شوند.

عیسی کثیر هم در روزهای اخیر مطرح شد اما دعوت نشد؟
باز هم می گویم باید واقعیت ها را در نظر گرفت. در خط حمله تیم ملی سردار آزمون، مهدی طارمی و… را دارید که بدون رقابت هستند.

اگر جای امیر کالا نویی بودید چه کسانی را به تیم ملی دعوت می کردید؟
این 4 بازیکن به اضافه میلاد سرلک که به نظر من مستحق دعوت به تیم ملی بودند اما باز هم می گویم باید به نظر سرمربی احترام گذاشت.

نکته بعدی خود مسابقات است. حضور ایران در این تورنمنت نه چندان معتبر چه سودی دارد؟
بحث سود و زیان نیست. وقتی نمی توانی با برزیل و آرژانتین بازی کنی، با تمام احترامی که برای افغانستان و مردم خوب و عزیزش قائل هستم، باید به بازی تیم ملی فوتبال افغانستان افتخار کنی! هیچ کاری نمی شود کرد و بالاخره تیم ملی باید یک بازی دوستانه انجام دهد.

به عنوان آخرین سوال، نظر شما در مورد خداحافظی پنهان یحیی گل محمدی چیست؟
این کاملا یک تصمیم شخصی است. یحیی گل محمدی تصمیم خودش را گرفته و ممکن است نظرش عوض شود. باید به تصمیم او احترام گذاشت و یحیی را مجبور به ماندن نکرد. اصرار بر ماندن گل محمدی می تواند عواقبی داشته باشد و فردا ادعا می کند که من را به زور نگه داشته اند. من و همه پرسپولیسی ها دوست داریم یحیی بماند اما نباید اصرار کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید