تیم ملی به حضور طارمی نیاز داشت. با تشکر از اسکوچیچ / امیدوارم که صعود را با تماشاگران جشن بگیرم

ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799259

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی به بازیکنی مثل مهدی طارمی نیاز داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت خود گفت: این روزها در شرایط خوبی هستم و مشکل جسمانی ندارم. البته اخیرا با درد زیادی بازی کردم که همزمان با تعطیلی یک ماهه لیگ قطر تصمیم به عمل جراحی گرفتم. الان مشکلی ندارم و خدا را شکر از هر نظر آماده هستم.

خلیل زاده در خصوص تیم ملی و بازی با عراق گفت: خدا را شکر که این روزها وضعیت تیم ملی خوب است و با پیروزی مقابل عراق به جام جهانی ادامه می دهیم. جا دارد از حمایت بی دریغ فدراسیون فوتبال در این مقطع تشکر کنم. بدون شک برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. می خواهیم هر چه سریعتر به جام جهانی آسیا صعود کنیم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم. اگر این اتفاق بیفتد برای همه ایرانیان افتخار خواهد بود. نمی‌دانم بازی با عراق تماشاگر خواهد بود یا خیر، اما می‌خواهم شرایط به گونه‌ای باشد که فوتبالدوستان اعم از زن و مرد به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند تا همه ما جشن جهانی بگیریم. با هم جام.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: از روزی که آقای عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال شد، حمایت از تیم ملی نسبت به گذشته بهتر شده است. البته این تیم ملی به کمک و تلاش عزیزان نیاز دارد. باید بپذیریم که فوتبال ما در بحث باشگاهی وضعیت خوبی ندارد و باید به تیم ملی کمک کنیم. از نمایندگان مجلس گرفته تا کارمندان دولت باید به تیم ملی توجه ویژه ای شود. چرا که تیم ملی فوتبال یک کشور نماد ورزش آن کشور است و تمام دنیا نگاه متفاوتی به تیم ملی فوتبال دارند. رفتن به جام جهانی اتفاق بزرگی است و بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال نگران نباشند. داشتن مشکلات مالی برای یک تیم ملی فوتبال در کشوری مثل ایران زیبا نیست و امیدوارم تیم ملی برای آماده سازی و صعود به جام جهانی چنین مشکلاتی نداشته باشد.

خلیل زاده درباره احتمال صعود ایران به جام جهانی گفت: آماده جشن صعود به جام جهانی هستیم. از هم اکنون به صعود از مرحله گروهی فکر می کنیم، البته این امر مستلزم اردوهای منظم و اردوهای حرفه ای است. شرکت موفق در یک تورنمنت به عوامل مختلفی نیاز دارد. از بازی های تدارکاتی متناسب با شرایط تیم و گروه بندی احتمالی گرفته تا امکانات زیرساختی و پشتیبانی مناسب که قاعدتاً ترکیب این عوامل نتیجه مطلوب را ارائه می دهد. صعود از مرحله گروهی جام جهانی کار سختی است که به امید خدا و تلاش همه عزیزان میسر خواهد شد.

حلی زاده درباره بازگشت مهدی طارمی گفت: به نظرم مهدی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال آسیاست و توانایی های زیادی دارد و می تواند به تیم ملی کمک کند. از اینکه دوباره او را در تیم ملی می بینم بسیار خوشحالم و از سرمربی تیم ملی تشکر می کنم که طارمی را دوباره به تیم ملی دعوت کرد. تیم ملی به بازیکنانی مثل طارمی نیاز دارد و طارمی می تواند به تیم ملی کمک کند و من از این بابت خوشحالم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید