تیم ملی فوتبال شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد/ نمی دانستیم طارمی کجاست; ماهیگیر نخواهیم داشت

ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803135

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه مهدی طارمی در یکی از شهرهای ترکیه حضور دارد اما نتوانستیم نام این شهر را روی نقشه پیدا کنیم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مژتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت نامناسب اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که تا به حال تجربه نکرده ایم. با توجه به تاج و سردی هوا، برف و طوفان در شهرهای مختلف دنیا، ملی پوشان کشورمان در مسیر تهران با مشکل مواجه شده اند و همه تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: آزمایش دوم سردار آزمون مثبت بود و او نیز مانند احمد نورالهی در دیدار مقابل تیم ملی عراق غایب خواهد بود. هر لحظه استرس داریم پزشک قانونی اضافه می کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال با اذعان به وضعیت علایار صیادمنش خاطرنشان کرد: صیادمنش به دلیل نقل و انتقالات زمستانی و پیوستن به تیم انگلیسی در تالار مشاهیر در مجوزهای لازم شرکت کرد و پاسپورتش در اختیار باشگاه قرار گرفت، بنابراین نمی تواند به این باشگاه برود. تهران.

هورشیدی در خصوص وضعیت مهدی طارمی گفت: تیم ملی شرایط سختی را پشت سر می گذارد. مهدی طارمی هنوز به تیم ملی نرسیده است. چون متأسفانه در یکی از شهرهای ترکیه است، بنابراین نتوانستیم نام این شهر را روی نقشه پیدا کنیم! مهدی چندین ساعت برای پرواز منتظر ماند و پس از ساعت ها انتظار برای پرواز اجازه فرود در استانبول را نداشت و در شهری دور از استانبول فرود آمد. این بازیکن هم اکنون در هتل به سر می برد و با مشورت با ایرلاین های مختلف در تلاش هستیم او را به تهران بیاوریم.

وی در خصوص وضعیت سایرین نیز گفت: میلاد محمدی از طریق امارات در راه است و کریم انصاری فرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند فردا به جمع ما اضافه می شوند و پس از تست می توانند تمرین کنند. همچنین تدارکات در حال انجام است تا در صورت کسب مجوزهای لازم، دیدار تیم ملی فوتبال ایران با حضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید