تیم ملی قایقرانی ایران حریفان خود را شناخت


ساعت: 20:47
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914606

تیم ملی ایران با دیدار سران مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا رقبای خود را شناخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از فردا در پاتایا تایلند آغاز می شود.
امشب نشست سران تیم های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد و رقبای کشورمان در مرحله مقدماتی رقبای خود را شناختند.
در اولین روز رقابت‌ها در وزن چهار نفره سبک‌وزن بانوان، تیم ایران متشکل از شکیبا وکوفی، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و مریم امیدپارسا از ساعت 5:30 صبح به مصاف حریفانی از ویتنام، فیلیپین، قزاقستان، ازبکستان و تایلند می‌رود.
در گروه اول دور مقدماتی یک نفره سبک وزن مردان، امیرحسین محمودپور از ساعت 6 صبح با حریفی از کره جنوبی، چین، تایلند و هنگ کنگ رقابت می کند.
در گروه دوم دور مقدماتی انفرادی سنگین وزن بانوان نازنین ملایی از ساعت 6:40 با تیم های هنگ کنگ و کره جنوبی رقابت می کند.
در گروه دوم دور مقدماتی دونفره مردان ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدلی از ساعت 7 صبح به مصاف تیم های هنگ کنگ، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور می روند.
در گروه دوم مسابقه مقدماتی دوضرب سنگین وزن، شیرزاد قادری و حمیدرضا رضوانی از ساعت 7:20 با حریفی از چین، کره جنوبی و اندونزی به مصاف هم می روند.
در گروه اول مسابقه مقدماتی دونفره سنگین وزن بانوان نازنین ملایی و مهسا جاور از ساعت 7:40 به مصاف تیم های ویتنام، چین، فیلیپین و هنگ کنگ می روند.
در روز دوم مسابقات، مسابقه مقدماتی انفرادی سبک وزن آقایان امیرحسین محمودپور، مقدماتی انفرادی جوانان ابوالفضل سطوتی، انتخابی انفرادی سبک وزن بانوان نازنین ملایی، کیمیا زارعی و زینب مسابقات مقدماتی مقدماتی انفرادی سبک وزن و زینب ، فاطمه مجلل، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا به مصاف هم می روند و فردا لیست رقبای هر رشته مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید