تیم ملی متعلق به بازیکن خاصی نیست/ به طارمی نیاز داشتیم اما ارزش هایی هم دارد

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783315

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهدی بازیکن استثنایی است و ما به او نیاز داریم اما ارزش هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان گفت: ما از اهمیت بازی فردا آگاه هستیم و این دیدار برای هر دو طرف اهمیت بالایی دارد. برای بازی فردا آماده و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه بازی فردا را کسب کنیم. می دانیم که بازی آسانی نداریم و برای تیم لبنان احترام خاصی قائل هستیم.

وی افزود: می دانیم که لبنانی ها سازماندهی خوبی دارند و در دیدارهایی که در این گروه به نمایش گذاشتند، بازی های سختی را برای حریفان خود انجام دادند. ما به کیفیت خود واقفیم و مطمئن هستیم که با تلاش حداکثری می توانیم نتیجه خوبی از این سرزمین بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دعوت نکردن مهدی طارمی به اردوی این تیم گفت: تیم ملی ایران متعلق به همه است و متعلق به مربی و بازیکن خاصی نیست. مهدی بازیکن بزرگی است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام بگذاریم.

اسکوچیچ خطاب به تیم ملی ایران که در صدر جدول گروه A قرار دارد، گفت: اکنون نمی خواهم درباره انتقاد صحبت کنم، اما نشان داده ایم که کیفیت لازم را داریم. در جهان. جام .. تمرکز ما روی هر بازی پیش رو است و می دانیم که با کیفیت خود می توانیم این زمان را با موفقیت به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید