تیم های بهداشت و درمان بسیج در طول یک دهه گذشته به مناطق عشایری زاغه اعزام شده اند


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897541

ملک آرا گفت: بر اساس طرح تابستانه گروه های جهادی، 2 تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی بسیج جامعه پزشکی به مناطق عشایری زاغه اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و مرکز بسیج جامعه پزشکی زاگه، دو تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رحمون در راستای طرح جهادی تابستانی از سوی توابع شهرستان خرم آباد به منطقه عشایری زاغه «کیان برآفتاب» اعزام شدند.

وی افزود: این تیم متشکل از پزشک عمومی، پرستار، کارشناس بهداشت و روانشناس، ماما، واکسیناتور و داروساز بود که با ابزار و تجهیزات لازم تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی گفت: خدمات ارائه شده در این ماموریت شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، آزمایش قند و فشار خون، آموزش بهداشتی و پزشکی رایگان برای ساکنین منطقه، و آمار در پایان آن روز، ما می توانیم به طور مستقیم به 200 نفر خدمات ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، واکسیناسیون و آموزش فرهنگی و افزایش جمعیت به همراه توزیع بسته های بهداشتی، ضدعفونی کننده و بسته های فرهنگی به ساکنان این منطقه از دیگر خدمات ارائه شده در این ماموریت بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید