تیم پاراکانو سال سرنوشت سازی دارد/ تیم با برنامه پدرو سنا جلو می رود

ساعت: 13:08
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923636

مربی تیم ملی پارا کانو به مناسبت رده بندی جدید پاراروئینگ گفت: با اضافه شدن کلاس جدید تقریبا همه ورزشکاران ما فرصت حضور در بازی های پاراآسیایی را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد درباره تمرینات این روزهای تیم پاراکانو اظهار کرد: اردوهای خوبی داشتیم و برنامه های مهمی برای آینده داریم. در مرحله پیش رو نیز بر روی بهبود تکنیک تمرکز می کنیم که با تغییر تکنیک با توجه به توان بچه ها می توان به پیشرفت مضاعف دست یافت. اکنون بهترین زمان است و با توجه به فرصتی که تا مسابقه داریم، بهترین زمان برای بهبود تکنیک است تا بتوانیم نتایج خوبی در مسابقه کسب کنیم.

وی که به عنوان مربی بدنساز در تیم ملی نیز فعالیت می کند، گفت: خوشبختانه بچه ها در شرایط بدنی خوبی هستند و آماده اجرای برنامه های فنی هستند. در مجموع تیم با برنامه پدرو رو به جلو حرکت می کند، اما فکر می کنم در این مقطع فرصت خوبی برای تغییرات فنی داریم که در کنار سایر تمرینات به عنوان مکمل، طبق تجربه من می تواند یک برنامه تمرینی موفق را پیش روی تیم بگذارد. . البته این کار بسیار سخت است اما پس از کسب موفقیت قطعا خوشایند خواهد بود.

میلاد با اشاره به اردوی پیش رو در بوشهر گفت: تعدادی از بچه های پاراکانو به بوشهر اعزام می شوند و با پدرو برنامه های آنها را زیر نظر خواهیم داشت. بچه های ویلچری هم در تهران زیر نظر من تمرینات را دنبال می کنند. با توجه به انگیزه خوبی که بچه ها پیدا کردند قطعا کمپ بوشهر می تواند در این مدت به پیشرفت آنها کمک کند.

وی با اشاره به رده بندی جدیدی که به رویدادهای پاراکانو اضافه شد، گفت: خوب با دوره رده بندی که انجام شد و نماینده ایران در آن شرکت کرد، خیلی خوب است که بلافاصله کار در فدراسیون شروع شد و ما خواهیم داشت. در این لینک جلسه ای داشته باشید تا افرادی را که در دسترس خود داریم ببینید، در چه کلاسی قرار می گیرند و سپس با دید بازتر برنامه ها را دنبال کنید. البته تا جایی که من می دانم این رده بندی باعث می شود که بتوانیم از اکثر اعضای تیم در کلاس های مختلف مخصوصا برای بازی های پاراآسیایی استفاده کنیم.

میلاد با اشاره به ترکیب تیم ملی پاراکانو گفت: بچه های ما اغلب جزو بهترین های آسیا هستند و با وجود اینکه سطح پاراکانو در آسیا فاصله چندانی با سطح اول جهان ندارد، قایقرانان ما در آسیا و آسیا مدال دارند. البته ما سطح تمرینات را بالا می بریم و سطح را بالا می بریم آنها به دنبال زیباترین مدال در همه کلاس ها هستند و ما نیز تلاش می کنیم در سطح جهانی بدرخشیم.

وی افزود: شخصاً پس از محول شدن برای همکاری با تیم پاراکانو، سعی می کنم با استفاده از تجربیاتی که در طول سالیان متمادی به دست آورده ام، به بهترین نحو ممکن به تیم کمک کنم تا همه برنامه ها محقق شود و در مسیری پیش برویم. ما وارد هستیم.» بیایید با آن روبرو شویم.

میلاد شرط کسب موفقیت های بیشتر در پاراکانو را حمایت بیشتر مسئولان دانست و گفت: چون بچه های پارا شرایط خاصی دارند با توجه به برنامه ریزی خوبی که فدراسیون در نظر گرفته است اگر حمایت بیشتری از پارالمپیک داشته باشند. کمیته و سایر مسئولین در مسابقات بیشتری شرکت خواهند کرد. برای کسب تجربه شرکت کنید، قطعا به نتایج بهتری خواهیم رسید. با تلاشی که در بازیکنان و کادر فنی و نگاهی که فدراسیون دارد به این تیم امید دارم.

وی با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون برای خرید 6 فروند قایق پاراکانوی ویژه گفت: یکی از نیازهای رشته پارویی داشتن تجهیزات مدرن و استاندارد است. خوشبختانه فدراسیون قایقرانی در این زمینه کاملاً تخصصی است و نگاه خوبی به فدراسیون در خصوص پاراکانوئینگ دارد. تا جایی که من می دانم مقدمات انجام شده و قایق ها باید توسط بازی های پارالمپیک تهیه و در اختیار تیم قرار گیرد. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و بچه ها با قایق های جدید و به روز تمرین کنند تا به شرایط عادت کنند و در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنند.

میلاد در نهایت اظهار داشت: سال پیش رو برای پاراکانو مهم و بسیار سرنوشت ساز است. بازی های پاراآسیایی را نیز در پیش داریم و همچنین مسابقات سهمیه های پارالمپیک نیز در راه است و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم بتوانیم بهترین مسیر را طی کنیم. قدم به قدم در کنار گروهی که سعی در نزدیک شدن به موفقیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید