تیم یحیی مدعی اول عنوان قهرمانی است

تیم یحیی مدعی اول عنوان قهرمانی است

تمرین سرخ پوشان تهرانی پنجشنبه گذشته یک مهمان ویژه از بازیکنان سال های آخر حضورش داشت. حسن خان محمدی، دفاع راست پرسپولیس در سال های نه چندان دور در این باره گفت: خیلی وقت بود که می خواستم به تمرین پرسپولیس بروم و بالاخره این فرصت پیش آمد تا به دیدار آقایان یحیی، افشین و دوستانم در پرسپولیس بروم. خاطرات گذشته زنده شد

وی ادامه داد: از دیدن دوستان و هم تیمی های قدیمی ام بسیار خوشحال شدم. تیم بسیار پرانرژی و با نشاط تمرین می کند و این من را به آینده امیدوار می کند. احساس می کنم این اولین شانس پرسپولیس برای قهرمانی است.

مدافع راست سابق پرسپولیس اضافه کرد: البته این پرسپولیس یک گلزن و یک مهاجم شش امتیازی می خواهد و امیدوارم تا قبل از شروع لیگ به این درخواست آقا یحیی پاسخ داده شود. بر کسی پوشیده نیست که تیمی که می خواهد قهرمان شود گل می خواهد. گل باید توسط گلزن زده شود و این نیاز مبرم پرسپولیس است.

خان محمدی در خصوص ارائه پیراهن شماره 23 پرسپولیس برای خود نیز اظهار داشت: به هر حال وقتی پرسپولیسی ها مثل آقایان یحیی گل محمدی، افشین پیرانی، کریم باقری و … هستند. در این تیم هستند قطعا باید منتظر اقدامات خوب و ارزشمندی بود. . این که این دوستان به فکر ما بودند برای من ارزشمند است و از همه آنها سپاسگزارم.

وی با اشاره به دیدار سخت هفته اول لیگ مقابل ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد: گلزنی تیم های مهدی تارتار بسیار سخت است اما امیدوارم پرسپولیس به زودی و در نیمه اول دروازه ذوب آهن را باز کند. . اگر در نیمه دوم طول بکشد، گلزنی برای این تیم بسیار سخت خواهد بود.

خان محمدی در پایان در خصوص پیش بینی دیدار ذوب آخان اصفهان و پرسپولیس گفت: به نظر من این دیدار با اختلاف یک گل به سود پرسپولیس به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید