ثبات قیمت گوشت گوسفندی در 2 ماه گذشته / مشکلی در بازار نداریم

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792120

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از ثبات قیمت گوشت گوسفندی طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به عرضه زیاد مرغ و تخم مرغ در بازار و همچنین عرضه کافی دام، مشکلی با عرضه قرمز نداریم. گوشت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت طی دو ماه گذشته تقریبا ثابت بوده و افزایش قیمتی نداشته ایم، گفت: عرضه دام در وضعیت خوبی است و این امر منجر به بازار التهابی شد.

ملکی افزود: از سوی دیگر بازار گوشت قرمز رونق ندارد و خریدار زیادی ندارد.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم بره ماده حدود 107 هزار تن برای تحویل به مغازه دار است، گفت: تحویل برای مشتری حدود 110 تا 115 هزار تن است و همچنین قیمت بره نر برای تحویل به مغازه دار است. فولاد 115 تا 120 هزار و تحویل مشتری 130 تا 135 هزار تن می باشد.

وی گفت: همانطور که اشاره کردم در حال حاضر بازار رونق ندارد. مردم در ابتدای هر ماه خریدهایی انجام می دهند و بعد از این مدت اتفاق خاصی در بازار نمی افتد.

ملکی با اشاره به افزایش عرضه مرغ، مرغ و تخم مرغ منجمد در بازار ادامه داد: عرضه گسترده محصولات، بخش زیادی از نیاز مردم به پروتئین را تامین می کند و به مدیریت مصرف گوشت کمک می کند. بنابراین با توجه به شرایط، هیچ نگرانی بابت بازار گوشت در ماه های آینده نداریم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید