ثبات یکی از دلایل موفقیت والیبال ایران است، دولت باید به ما توجه کند/ از همه بازیکنان با کیفیت در تیم ملی استفاده می کنیم


ساعت: 20:07
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840055

تیم دوم را به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ثبات مدیریتی در 30 سال گذشته یکی از عوامل موفقیت والیبال ما بوده و امیدوارم دستگاه دولتی و وزارت ورزش به والیبال توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه بازی نیمه نهایی والیبال جام ملت های آسیا گفت: کار سختی داشتیم و اکنون در حال آماده سازی هستیم. خوشبختانه تیم خوب کار می کند. عبادی پور فردا می آید و با حضور توتولو ترکیب کامل لیگ ملت ها را خواهیم داشت. البته قبل از بازی با صربستان دو بازی تدارکاتی خوب داریم که امیدوارم به اهداف خود برسیم و برای لیگ ملت ها آماده شویم.

وی در خصوص به تعویق افتادن بازی های آسیایی گفت: این تعویق مانعی برای روند آماده سازی تیم ما ایجاد نمی کند اما به یک معنا خوشحال بودیم چون چند بازیکن مصدوم داریم و ممکن است در این بازی ها سر تمرین نباشیم. ما را برای حضور در بازی های آسیایی با تیمی قدرتمند آماده می کند.

عطایی در خصوص بازنشستگی رئیس فدراسیون والیبال گفت: ثبات دولت در 30 سال گذشته یکی از عوامل موفقیت والیبال ما بوده و باعث شد والیبال ما در رتبه 10 جهان در رده 28 قرار گیرد. که عملکرد مرحوم یزدانی هورام و آقای داورزنی در این دوره 30 ساله تاثیرگذار بود و امیدوارم وزارت ورزش و دولت در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: حضور یک داور به دلیل تجربه می تواند به ما کمک کند. در دو سه سال آینده مسابقات معتبر زیادی مانند بازی های المپیک خواهیم داشت و تغییرات در مسیر ما ممکن است حرکت ما را کند یا مختل کند. امیدوارم دستگاه دولتی و وزارت ورزش به والیبال توجه کنند و تصمیمی بگیرند که باعث موفقیت والیبال شود.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره اعزام تیم دوم ایران به بازی های کشورهای اسلامی تصریح کرد: پس از پایان مسابقات باشگاه های آسیایی تعدادی از بازیکنان دعوت خواهند شد و در دو گروه تمرین خواهیم کرد. فعالیت تیم ب از روز یکشنبه آغاز می شود و قطعا یک تیم با کادرفنی کامل به لیگ ملت ها می رود و تیم دوم راهی کشورهای اسلامی می شود البته تیمی که به کشورهای اسلامی می رود کیفیت خوبی دارد و تلاش می کنیم تا دفاع از والیبال ایران در این دیدارها.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مصدومیت برخی از بازیکنان خاطرنشان کرد: مصدومان تحت مداوا هستند. تک نفره طبق گفته دکتر اگزسم به هفته آخر لیگ ملت ها می رسد اما میثم صالحی به جام جهانی می رسد.

عطایی در پایان در خصوص استفاده از بازیکنان باتجربه گفت: همه بازیکنان باکیفیتی را مد نظر داریم و قطعا در مسابقات مختلف از آنها استفاده خواهیم کرد. بازیکنان باتجربه نباید فرسوده شوند، بلکه باید از آنها در معتبرترین مسابقات مانند مسابقات جهانی، مقدماتی المپیک و المپیک استفاده کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که همه نیروهای خوب ما در جام جهانی در کنار تیم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید