ثبت درخواست ساخت 822 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913763

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ابوالفضل مهدیار گفت: مالکان خصوصی استان تاکنون با ثبت نام در سامانه «ثمان» درخواست استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت 822 واحد مسکونی را داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اتباع تمامی شهرهای سیستان و بلوچستان که دارای زمین هستند و برای آن پروانه ساختمانی داده شده می توانند مراجعه کنند. به سامانه قیمت گذاری و ثبت نام کنند و در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح ملی جابجایی مسکن در شهر زاهدان 350 میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان بهره مند شوند.

وی افزود: علاوه بر اینکه در این طرح خود مالکان مجبور به سپرده گذاری یا خرید وثیقه برای گرفتن تسهیلات ساختمانی نیستند و سایر شرایط از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، شرایط ازدواج و سکونت و پرداخت وجود ندارد. اقساط مورد نیاز نیز بنا به درخواست متقاضی الزامی است

مهدیار با بیان اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر خود مالکان به سازندگان نیز پرداخت می شود، تصریح کرد: افرادی که به صورت حرفه ای اقدام به ساخت و ساز می کنند، افرادی که به صورت شخصی اقدام به ساخت و ساز می کنند و یا کسانی که پروژه هایشان نیمه کاره است و نیاز به تامین مالی دارند، پس از اتمام می توانند از تسهیلات استفاده کنند. نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان.

وی خاطرنشان کرد: وجوه این طرح با توجه به پیشرفت پروژه توسط بانک متولی در چهار مرحله به حساب واریز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید