ثبت نام آزمون استخدامی بیش از 12 دستگاه اجرایی از هفته جاری آغاز شده است

دهمین آزمون مشترک جامع دستگاه های اجرایی کشور برای انتصاب در دستگاه های اجرایی شامل وزارت راه و شهرسازی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان استاندارد ملی، سازمان ملی بهره‌وری، پژوهشگاه علوم زمین و برخی دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان.

بر این اساس و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ثبت نام داوطلبان، راهنمای ثبت نام آزمون مذکور از روز سه شنبه 24 فروردین ماه 1402 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر می شود. ثبت نام در این آزمون نیز از روز سه شنبه 24 فروردین 1402 آغاز و در روز یکشنبه 27 فروردین 1402 آغاز و پایان می یابد.

داوطلبان مراجعه کننده به آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از مهلت مقرر غیرفعال خواهد شد.

متقاضیان کار می توانند برای آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط کار، محل کار، رشته ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط در هر یک از موسسات، محتویات دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه کرده و در مدت زمان تعیین شده ثبت نام کنند.

دهمین آزمون جامع اجرایی در تاریخ 14 خرداد ماه 1402 روز جمعه برگزار می شود و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه اخذ کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام خواهد شد.

همچنین کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان دهمین آزمون جامع مشترک دستگاه های اجرایی کشور منحصراً از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید