ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه بازماندگان آغاز شد


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839476

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه سایرین آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی و روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه اعم از افراد جدید و باقیمانده بر اساس تکلیف مقرر در بند یک بند یک تبصره یک قانون. در بودجه سال 1401 و در راستای ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها، سازمان هدایت یارانه ها آغاز به کار کرد.

سرپرستان خانوارهایی که قبلا کمک هزینه دریافت کرده اند و یا متقاضی جدید کمک بلاعوض هستند، ابتدا باید کد دستوری #کد ملی *43857*4* را شماره گیری کنند تا آخرین وضعیت ثبت نام خود را دریافت کنند و سپس به آدرس اینترنتی اینجانب .gov .ir مراجعه کنند. برای درخواست کمک هزینه خانواده متقاضیان نباید شخصاً به هیچ سازمانی مراجعه کنند.

زمان ثبت نام متقاضیان کمک هزینه جدید و متقاضیان مابقی بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 اردیبهشت 1401 برای اعداد زوج و همچنین پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت برای اعداد فرد از تاریخ ثبت نام می باشد. 1401 این پورتال ..

چنانچه این متقاضیان به هر دلیلی موفق به ثبت نام در این ایام نشدند می توانند در روزهای شنبه 30 اردیبهشت و یکشنبه 11 خرداد 1401 نسبت به ثبت نام خانواده خود اقدام نمایند.لازم به ذکر است ثبت نام پس از تاریخ مذکور متوقف نخواهد شد و تاریخ جدیدی خواهد داشت. برای کسانی که در مهلت مقرر ثبت نام نکنند اعلام می شود.

برای ثبت نام باید شماره همراه همراه با نام سرپرست خانوار، کد ملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مرتبط با سرپرست خانوار را داشته باشید.

ظاهرا پس از ثبت نام، تمامی اطلاعات سرپرستان برای تعیین دهک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود.

معترضان به رفع طبقه بندی یا تعلیق اعلام شده یارانه ها در اردیبهشت 1401 همچنان باید نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.

بر اساس این دعوت نامه، مشمولان یارانه اردیبهشت 1401 بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیازی به ثبت نام مجدد و ورود به درگاه های اعلام شده ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید