ثبت نام خودرو ایران خودرو بدون قرعه کشی امروز 5 تیر 1401 / شرایط، اتصال و نحوه ثبت نام ایران خودرو

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

زمان شروع این پروژه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 6 تیرماه می باشد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بدیهی است دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش آنلاین از الزامات ثبت نام می باشد. بنابراین بدیهی است در صورت عدم دریافت نام کاربری و رمز عبور ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود.

مراحل ثبت نام و واریز وجه:

1. متقاضی با مراجعه به نام خودرو از یک قسمت sale.iranecar.com می تواند یکی از محصولات ایران خودرو را انتخاب و به سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir منتقل شود. .

2. برای ثبت نام و واریز وجه لازم است متقاضی با استفاده از کد کاربری و رمز عبور خود وارد صفحه ثبت نام شده و پس از انتخاب خودرو و رنگ مورد نظر، فقط به صورت اینترنتی وجه واریز نماید. سپرده ها از طریق غیر سایت پردازش نمی شود.

3. متقاضی پس از طی مراحل درخواست باید از طریق پنل کاربری سایت فروش آنلاین ایران خودرو کد نمایندگی را با توجه به استان محل سکونت و شرکت بیمه انتخاب کند. در غیر این صورت مسئولیت تاخیر در توزیع خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته 1: واریز وجه در تراکنش از طریق تمامی کارت های بانکی اعضای شتاب امکان پذیر است، امکان پرداخت مبلغ این خودرو وجود دارد، اما با توجه به امکان محدودیت سقف پرداخت برخی از کارت های بانکی، لازم است متقاضی افزایش سقف پرداخت قبل از ثبت نام از کارت بانکی خود مطمئن شوید.

نکته 2: برای دریافت کد کاربری و رمز عبور لازم است متقاضی شماره شبا و تلفن همراه مربوطه را صحیح وارد کند. بدیهی است عواقب عدم اعلام صحیح شماره شبا و تلفن همراه به عهده متقاضی می باشد.

تبصره 3: در این بخشنامه سود مشارکت و انصراف از لحظه واریز تا تحویل خودرو طبق جدول اخطاریه پرداخت می شود.

شرایط عمومی و اختصاصی اره گرد:

1. به هر شهروند فقط یک خودرو ارائه می شود.

2. ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک پلیس فعال ممنوع بوده و همچنین ارائه گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه الزامی است.

توجه: در صورت عدم رعایت شرایط خریدار در هر مرحله قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی ناقص تلقی می شود و وجه مشتری به تعداد شب های درج شده ظرف 20 روز مسترد می گردد و مسئول ماشین نیست تحویل محقق خواهد شد شرکتی وجود نخواهد داشت.

3. ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نخواهد بود.

4. گارانتی خودرو بعد از گذشت 5 ماه از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی جهت دریافت سرویس اولیه باطل می شود و برای مراجعه به نمایندگی حداقل هزار کیلومتر از خودرو طول می کشد.

5. امکان صلح در قرارداد و انتقال خودرو حتی به عنوان وکیل طبق مصوبات کمیسیون خودرو وجود ندارد.

6. خودروهای ثبت نامی به میزان آخرین شخص حقوقی ابلاغ شده و استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلامی حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو از بیمه شخص ثالث استفاده خواهند کرد و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث، مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت می باشد.

توجه: طبق دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور ناجا در صورت نداشتن اطلاعات شخصی و مسکونی در سامانه یا بیش از یک سال از آخرین تاریخ به‌روزرسانی اطلاعات شخصی، ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و آدرس مشتریان در سامانه شماره‌گذاری سخا انجام می‌شود. و آدرس محل سکونت گذشته است. محل ثبت نام را ارائه دهید.

لازم به ذکر است تا زمانی که گواهی اقامت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نشود و یا اطلاعات لازم و یا شماره گذاری صحیح انجام نشود، خودرو ثبت نام نخواهد شد. ضمناً به دلیل عدم شماره گذاری، علاوه بر اینکه از تاخیر در تحویل کالا بهره مند نخواهند شد، هزینه پارکینگ و نگهداری نیز اخذ می گردد.

7. در صورتی که پس از عقد قرارداد فی مابین ما و کارفرما، بنا به نیاز یا الزامات قانونی و یا نیاز به رعایت استانداردهای اجباری شرکت مستلزم نصب تجهیزات اضافی یا لوازم جانبی خودرو و یا تعویض قطعات خاصی باشد. خودرو دعوت به پرداخت طبق ضوابط و مقررات قانون حمایت از حقوق مصرف کننده خواهد بود.

9. در صورت تاخیر در تحویل خودرو، طبق ضوابط مندرج در قرارداد، غرامت تاخیر به صورت روزانه 12% در سال محاسبه و به موقع پرداخت خواهد شد. شیوه.

10. در صورت تاخیر در تحویل خودرو، امکان فسخ قرارداد برای مشتری وجود دارد./فکر مدرن

دیدگاهتان را بنویسید